اخبار داغ

در راستای بهبود فضای کسب و کار جوانان

انجمن جوانان کارآفرین در زنجان تشکیل می‌شود

انجمن جوانان کارآفرین در زنجان تشکیل می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با به اهمیت بکارگیری نیروهای جوان و زبده در توسعه و پیشرفت کشور گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار قشز جوانان، انجمن جوانان کارآفرین در زنجان تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین جمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: خلا حضور موثر و پررنگ نسل جوان بویژه کارآفرینان در بسیاری از حوزه های مختلف  کشور احساس می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

جمیلی ادامه داد: پایداری و ترقی در اکثر زمینه ها دستخوش خلاقیت، افق دید بدیع و توانمندی های علمی می باشد که این خصیصه ها در جوانان ایرانی به وفور به چشم می خورد .

,

وی تصریح کرد: در تمام این سال‌ها جوانان ایرانی با همه کمبود‌ها و محدودیت‌ها توانسته اند در بسیاری از زمینه‌ها از جمله علمی‌، ورزشی و حوزه‌های مختلف فرهنگی مایه افتخار و اهتزاز پرچم ایران باشند‌.

,

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز کرد: در این میان نقش دولت، سیاستگزاران و همه مسئولان اجرایی  نیز در شکوفایی و هدایت صحیح هر چه بهتر نسل جوان بسیار قابل توجه و تامل است.

,

وی بیان کرد: قوانین و شرایط جاری در کشور بایستی به سمتی حرکت کند که فضا و حمایت‌های مناسب متوجه جوانان پرشور و با انگیزه شود. به طوری که بهبود فضای نامناسب اقتصادی و ارتقای بسیاری از حوزه‌ها را در آینده شاهد باشیم‌.

,

جمیلی با اشاره به دغدغه‌های جوانان امروز گفت: راهکار و کلید پاسخگویی به نیاز و مطالبات جوان امروز فقط در دست خود نسل جوان است و تا زمانی که اندیشه‌، نظر و ایده‌های این نسل استماع نگردد انگار هیچ قدمی برای حل مشکلات آنها برنداشته‌ایم‌.

,

وی با تاکید بر این که بسیاری از مسائل موجود می تواند به دست جوانان توانمند و پرکار ایرانی حل و فصل گردد تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان نیز با توجه به وظایف ذاتی خود نمی خواهد از موج تفکرات نو و سازنده جوان و پویا غافل باشد به طوری که با تاسیس انجمن جوانان کار آفرین ضمن ایجاد بستری مناسب جهت ارائه نقطه نظرات در حوزه های گوناگون، شرایط و ملزومات را برای آنها فراهم می‌آورد‌.

,

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز کرد: از جمله اهداف تشکیل این انجمن ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی و توسعه فضای کسب کار است و این انجمن با اهداف و رسالت‌های کاربردی قادر خواهد بود اقدامات وسیعی در ترمیم حوزه اقتصادی‌، اشتغالزایی و تولیدات با کیفیت انجام دهد‌.

,

وی با تاکید بر این که هر گونه همراهی و همدلی با جوانان ما را بیش از پیش به موفقیت‌های چشم گیری خواهد رساند بیان کرد: در انجمن جوانان کارآفرین از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهد شد چرا که هدف اصلی این انجمن بر مبنای حمایت و گسترش ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان پایه ریزی شده است‌.

,

شایان ذکر است مجمع عمومی انجمن مزبور روز شنبه مورخ 08/02/97 ساعت 10:30 صبح در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار می گردد لذا علاقمندان می توانند با رعایت شرایط ذیل در مجمع حضور یابند‌.

,

همچنین جهت داشتن تابعیت ایرانی‌، سن متقاضی حداکثر 39 سال تمام، دارا بودن کارت عضویت معتبر از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و یا دارای گواهی دانش بنیان بودن از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان پذیرش و رعایت مفاد اساسنامه پرداخت ورودیه و حق عضویت سالیانه‌ و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33463770-024 داخلی 306 تماس حاصل فرمایید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه