اخبار داغ

تحولات غرب آسیا؛

موشک‌های «انصار الله» به جان نظامیان سعودی افتادند

موشک‌های «انصار الله» به جان نظامیان سعودی افتادند
شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی در اثر حمله موشکی انصار الله یمن به کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ هم‌زمان با پیشروی انصار الله و ارتش یمن در جنوب کشور عربستان، یگان موشکی رزمندگان موفق شد چند گروه از نظامیان رژیم سعودی را در استان «عسیر» شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: یگان موشکی انصار الله بعد از بررسی مناطق، مواضع نظامیان رژیم سعودی را در «الحداد» و گذرگاه «علب» در جنوب استان عسیر مورد هدف قراردادند.

,

منابع میدانی به شبکه خبری المسیره نت اعلام کردند: شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی در حمله موشکی دقیق انصار الله کشته و زخمی شده‌اند.

,

گروهی از تک‌تیراندازان انصار الله نیز توانستند نیروهای مرزی رژیم سعودی را در گذرگاه علب شناسایی کنند و شش تن از آن‌ها را به هلاکت برسانند و باقی را از منطقه فراری دهند.

,

 
 
,
,
 
 
,
 
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
00:00
,
 
,
02:31
,
 
,
 
,
 
,

دریافت فیلم:

, دریافت فیلم:,

از مناطق ساحلی یمن خبر می‌رسد، گروهی از نظامیان اماراتی به همراه شورشیان حمله جدید و گسترده‌ای را برای اشغال استان «الحدیده» آغاز کرده‌اند.

,

فرماندهان میدانی انصار الله با اعزام شماری از رزمندگان به منطقه تاکنون موفق شده‌اند تمام حملات نظامیان اماراتی و شورشیان را دفع کنند و ده‌ها تن از آن‌ها را به هلاکت برسانند.

,

ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی قصد دارند با اشغال کامل مناطق ساحلی یمن، ارتباط رزمندگان انصار الله و ارتش یمن را از پایتخت به مناطق غربی کشور مسدود کنند.

,

نیروهای یمنی در چهار سال گذشته باوجود امکانات کم و محاصره کامل کشور به‌خوبی موفق شده‌اند حمله‌های ائتلاف عربی و شورشیان وابسته به آن‌ها را در مناطق مهم و حساس یمن دفع کنند.

, ,
2222
,
2222
, 2222, 2222,

انتهای پیام/ المسیره نت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه