اخبار داغ

دبیر هیئت بوکس استان زنجان:

3 بوکسور زنجانی در راه مسابقات انتخابی بازیهای آسیایی جاکارتا

3  بوکسور زنجانی در راه مسابقات انتخابی بازیهای آسیایی جاکارتا
دبیر هیئت بوکس استان زنجان گفت: 3 بوکسور زنجانی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی شالغرب کشور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور به 6 منطقه تقسیم شده که استان زنجان در منطقه دو شمالغرب قرار دارد و با استانهای گیلان، آذبایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل همگروه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا ابراز کرد: ما در وزن 84 کیلوگرم بوکسور خوبی داریم اما این وزن به بازیهای آسیایی جاکارتا اعزام نمی‌شود و ما در مسابقات انتخابی تیم ملی در سه وزن نماینده خواهیم داشت.

,

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: بوکسورهای استان زنجان باید تلاش خود را برای کسب سهمیه بازیهای آسیایی جاکارتا به کار گیرند اما کار سختی پیش رو دارند.

,

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تیر ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جوانان کشور نیز شهریور ماه برگزار خواهد شد.

,

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مشکل هیئت بوکس استان زنجان بحث مالی است، عنوان کرد: مشکلات مالی سبب شده تا نتوانیم برخی از نیازهای این رشته از جمله برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف را در استان زنجان برآورده کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه وضعیت بوکش استان زنجان در گذشته خوب نبود، گفت: ما در گذشته در رده آخر قرار داشتیم اما اکنون جزو 10 استان برتر در کشور هستیم.

,

دبیر هیئت بوکس استان زنجان اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا با برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری و افزایش سالنهای بوکس در راستای پیشرفت این رشته ورزشی در استان قدم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه