اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست خلیل آباد خبر داد؛

پاکسازی پارک جنگلی خلیل آباد به مناسبت روز زمین پاک

پاکسازی پارک جنگلی خلیل آباد به مناسبت روز زمین پاک
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست خلیل آباد گفت: جمعی از دوستداران محیط زیست، در روز زمین پاک، 20 هکتار از اراضی پارک جنگلی خلیل آباد را از زباله پاکسازی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمد مظلوم پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: همه ساله دوم اردیبهشت ماه مصادف با 22 آوریل روز جهانی زمین پاک نام دارد و امسال شعار این روز " نه به کیسه های پلاستیکی " است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه تمام اقشار جامعه باید سعی کنند محیط زیست را سالم به نسل های آینده تحویل دهند، خاطرنشان کرد: نسل امروزی باید امانت دار خوبی در حفظ منابع طبیعی و محیط زیستی برای نسل های آبنده باشند.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد با اشاره به اینکه دوستداران محیط زیست برای داشتن فضایی عاری از هرگونه آلودگی در سطح شهرستان تلاش می کنند، تصریح کرد: به همین منظور برنامه ای در راستای پاکسازی پارک جنگلی با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، کارکنان دستگاه های اداری و دوستداران محیط زیست برگزار شد.

,

وی هدف از اجرای این برنامه را آگاه سازی مردم در راستای حفاظت از محیط زیست دانست و اذعان کرد: مردم با حفاظت از محیط زیست باید نیست به پاکیزه نگه داشتن زمین تلاش کنند.

,

مظلوم پناه با بیان اینکه مردم باید توجه داشته باشند که پلاستیک ها و نایلون ها تجزیه ناپذیر صدمات جبران ناپذیری را به عرصه های طبیعی وارد می کنند، عنوان کرد: منطقه پاکسازی شده پارک جنگلی خلیل آباد بیش از 2۰ هکتار وسعت دارد و بعد از جمع آوری زباله های موجود در آن، این پارک چهرهای زیباتری به خود گرفت.

,

وی با تاکید بر اینکه باید در قبال محیط زیست و داشتن زمین پاک احساس مسؤلیت کنیم، تشریح کرد: در هنگام استفاده از جاذبه های طبیعی از ریختن زباله در طبیعت پرهیز کنیم تا همیشه از وجود محیط زیست سالم که لازمه زندگی بانشاط است بهره ببریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه