اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

۸۰ درصد بودجه سالانه کشور صرف هزینه های جاری می شود

۸۰ درصد بودجه سالانه کشور صرف هزینه های جاری می شود
فرماندار بروجرد گفت: ۸۰ درصد بودجه سالانه کشور صرف هزینه های جاری می شود که باکاهش این هزینه ها می توان بخشی از مشکلات را حل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد "علی کورانی فر" فرماندار بروجرد ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری برگزار شد گفت: کاهش هزینه های جاری باید در دستور کار قرار گیرد و با کاهش بسیاری از هزینه ها می توان بخش زیادی دیگر از مشکلات را حل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: 80 درصد بودجه سالانه کشور صرف هزینه های جاری می شود و تنها 20 درصد از بودجه صرف مسائل عمرانی می شود که کاهش هزینه ها در بخش های مختلف باید انجام شود.

,

 

,

کورانی فر اظهار داشت: دولت الکترونیک در این بخش می تواند بخشی زیادی از مشکلات را حل کند که علاوه بر تسهیل در کار مردم، شفافیت در کار را انجام می دهد و در همه دستگاه های دولتی باید مکاتبات به صورت الکترونیک انجام شود.

,

 

,

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم افزود: معلمی یک شغل نیست بلکه احیاگر است و هفته معلم فرصتی برای تشکر از معلم است که لازم است همه دستگاه ها در هفته بزرگداشت معلم آموزش و پرورش را همراهی کرده و فضای شهری نیز در ایام بسیار متفاوت باشد.

,

 

,

به گفته وی نیاز است که همه نسبت به مسائل آموزش و پرورش حساسیت داشته باشیم و کمک کنیم تا برآیند یاددهی و یادگیری در این سیستم رخ دهد و مهمترین پیام اموزش و پرورش منتقل شود.

,

 

,

در ادامه "ابراهیم بیاتی" رئیس شورای شهر بروجرد افزود: پنج درصد از درآمدهای شهرداری باید در اختیار اموزش و پرورش قرار گیرد اما با توجه به مشکلات مالی در شهرداری انتظار می رود تا همه ادارات مطالبات را پرداخت کنند تا بتوان این هزینه را پرداخت کرد.

,

 

,

وی اضافه کرد: علیرغم همه برنامه ها در آموزش و پرورش اما کارهای پرورشی در مدارس کافی نیست و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد بخشی از این مشکلات به مسائل تربیتی برمی گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه