اخبار داغ

با حضور دوستداران طبیعت صورت گرفت؛

برگزاری طرح جمع آوری زباله‌های پارک جنگلی پیشوا در روز زمین پاک

برگزاری طرح جمع آوری زباله‌های پارک جنگلی پیشوا در روز زمین پاک
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا با بیان اینکه دوستداران محیط زیست با در دست داشتن کیسه‌های زباله به مبارزه با تهدیدات پیرامون محیط زیست برخاستند گفت: زباله های پارک جنگلی پیشوا و مناطق اطراف آن جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا؛ یگان زاده ظهر امروز در حاشیه پاکسازی پارک جنگلی پیشوا، طبیعت زیبای این پارک جنگلی را یکی از سرمایه‌های گردشگری و تفریحی این شهرستان خواند و اظهار داشت: باید در راستای صیانت از این مناطق کوشا بود تا آن را به‌درستی به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا, ندای پیشوا,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا با بیان اینکه دوستداران محیط زیست با در دست داشتن کیسه‌های زباله به مبارزه با تهدیدات پیرامون محیط زیست برخاستند، تصریح کرد: در این طرح پارک جنگلی پیشوا و مناطق اطراف آن از جمله مزار شهدای گمنام  پاکسازی شد.

,

یگان زاده  با دعوت از همه اقشار مختلف جامعه در امر پاکیزه نگه داشتن محیط زیست، عنوان کرد: در طرح پاکسازی پارک جنگلی پیشوا مسئولان نهادهای اداری، اصحاب رسانه، دانش آموزان مدارس و دانشجویان دانشگاههای پیشوا، همیاران بازیافت، مأموران شهرداری حضور داشتند.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا خاطرنشان کرد: تهدید محیط زیست، تهدیدی برای زندگی طبیعی انسان‌ها است چرا که 200 تا 600 سال طول می‌کشد تا برخی زباله‌ها تجزیه شده و به چرخه طبیعت بازگردند.

,

وی با بیان اینکه در سال 1969 از سوی سازمان ملل 22 آوریل برابر با 2 اردیبهشت روز زمین پاک نامگذاری شده است، تاکید کرد:  زباله و فاضلاب مهم ترین عامل تهدید محیط زیست است و فلسفه برگزاری روز زمین پاک، پاک نگه‌داشتن زمین از آلودگی و پاکسازی آن از آلاینده‌ها است.
 

,
,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه