اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبارجنوب عنوان کرد:

بیداری افکار عمومی؛ مهمترین اقدام امام سجاد(ع) برای بقای قیام عاشورا/ امام سجاد(ع) زیباترین چهره عبادت تاریخ است

بیداری افکار عمومی؛ مهمترین اقدام امام سجاد(ع) برای بقای قیام عاشورا/ امام سجاد(ع) زیباترین چهره عبادت تاریخ است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبارجنوب گفت: امام سجاد( علیه السلام) به عنوان یک بنده برگزیده خدا زیبا ترین چهره ی عبادت کننده تاریخ معروف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ناوکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبارجنوب در مراسم جشن ولات سید الساجدین(ع) چهارمین پیشوای شیعیان را بزرگمرد مناجات خواند و اظهارکرد: ایشان اسوه زهد و تقوا و نمونه صبر، شکیبایى و مظهر آمیختگى علم و حلم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

 

,

وی افزود:امام سجاد( علیه السلام) به عنوان یک بنده برگزیده خدا زیبا ترین چهره ی عبادت کننده تاریخ معروف شده است.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبارجنوب بیان داشت: امام سجاد(ع) همان‌گونه که در عبادت‌های فردی زبانزد خاص و عام بود، در عبادات اجتماعی نیز خدمت به خلق و دستگیری و دلجویی از نیازمندان را زینت‌بخش رفتار خود قرار داده بود.

,

 

,

ناوکی ادامه داد: صحیفه سجادیه از ارزنده‌ترین آثار اسلامی و یکی از بزرگترین و مهمترین گنجینه‌های حقایق و اسرار الهی به شمار می‌رود.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبارجنوب یادآور شد: امام سجاد(ع) همان‌گونه که در عبادت‌های فردی زبانزد خاص و عام بود، در عبادات اجتماعی نیز خدمت به خلق و دستگیری و دلجویی از نیازمندان را زینت‌بخش رفتار خود قرار داده بود.

,

 

,

ناوکی با بیان اینکه بیداری افکار عمومی؛ مهمترین اقدام امام سجاد(ع) برای بقای قیام عاشورا بود، خاطرنشان کرد: امام زین‌العابدین(ع) در اسارت به همراه حضرت زینب(س) فلسفه قیام عاشورا را آنگونه با صدای رسا فریاد زدند که طنین آن قرن‌هاست که باقی مانده است.

,

 

,

حجت الاسلام ناوکی گفت:زنده کردن امر اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین زنده نگه داشتن راه خوبان دنیا بویژه شهدا و صالحان از طرق مختلف انجام می گیرد. این امر با انجام کارهایی مانند سخنرانی کردن، نوشتن نوشته ای، اقامه مجالس سرور و سوگواری، دعوت کردن بقیه به این امر انجام می شود و اینکار باعث خشنودیشان می شود.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: قانون الهی پیروزی و نصرت کسانی است که با صداقت به میدان می آیند. شهدای ما، رزمندگان ما با صداقت به میدان آمدند، امروز هرچه صداقت در زندگی ما باشد به همان مقدار پیروز خواهیم شد. محشور شدن با شهدا هنوز هم ادامه دارد.لازمه این امر این است که ما بخواهیم و صادقانه در راه خدا قدم برداریم. این سنت الهی است که می فرماید: « إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم » یعنی خداوند کسی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودش تغییر کند.

,

 

,

گفتنی است،جشن میلام امام سجاد(ع)در مسجد روستای عبدل آباد برگزار شد و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبارجنوب درپایان از برگزار کنندگان این مراسم به خصوص حجت الاسلام حسین نارویی روحانی مستقر روستای عبدل آبادتقدیر وتشکر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه