اخبار داغ

شهردار پیشوا:

گسترش فضاهای عمومی شهر پیشوا متناسب با نیازهای مردم

گسترش فضاهای عمومی شهر پیشوا متناسب با نیازهای مردم
شهردار پیشوا گفت:سیاست شهرداری پیشوا گسترش فضاهای عمومی متناسب با نیاز مردم است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ندای پیشوا؛ حکمت امیری در جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان پیشوا اظهار داشت: شهرداری پیشوا با کمک اعضا شورای اسلامی و سایر مسئولان مربوطه در صدد ارتقاء کیفیت زندگی و ایجاد سرزندگی در بین مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا,

وی افزود: به همین منظور سیاست شهرداری گسترش فضاهای عمومی متناسب با نیاز مردم است.

,

شهردار پیشوا در‌خصوص زمین ورزشگاه پنچ‌هزار نفری پیشوا تصریح کرد: این زمین به مساحت چهار هکتار در تملک شهرداری و به اداره ورزش و جوانان معرفی شده است اما کارشناسان، ابعاد زمین را به دلیل فرم آن، مغایر با ابعاد مدنظر و استاندارد می‌دانند و درحال حاضر در نظر داریم با رفع موانع موجود، طرح مدنظر را براساس نقشه‌ای که طراحی می‌شود، اجرایی کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث زمین چمن مصنوعی اجرایی شده و در مرحله فنس‌کشی است و زمین والیبال و بسکتبال آن نیز در دست اجراست که امیدواریم تا پایان اردیبهشت تکمیل شود.

,

امیری با اشاره به مشکل ورزشکاران باستانی و نبود زورخانه در این شهرستان گفت: مکاتبه‌ای با اداره ورزش استان شده تا یک مجموعه ورزشی چند عملکردی را در این منطقه دایر کنیم و با عملیاتی‌شدن این مهم، بخشی از مشکلات باستانی‌کاران نیز رفع خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: در نظر داریم که پیاده‌روی همگانی را با همکاری اداره ورزش و جوانان به‌صورت ماهانه برگزار کنیم و در ماه مبارک رمضان نیز پیاده‌روی همگانی را با همکاری صداوسیما به‌منظور پخش مستقیم آن از شبکه سه سیما، برگزار خواهیم کرد.

,

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان پیشوا در پایان با اشاره به ضرورت احداث زمین چمن مصنوعی در شهرک‌های تازه تأسیس پیشوا متذکر شد: در خصوص زمین چمن مصنوعی کهنک مقرر شده است تا با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش این شهرستان، زمین مدنظر معرفی شود و پس‌ازآن نیز شهرداری عملیات اجرایی و بتن‌ریزی و اداره ورزش و  جوانان نیز چمن مصنوعی آن را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه