اخبار داغ

جدال بازیکنان سابق تراکتور در تبریز

جدال بازیکنان سابق تراکتور در تبریز
ترکیب تراکتورسازی برابر صنعت نفت مشخص شد و امروز جدال بازیکنان سابق تراکتور در تیم صنعت نفت جذاب و تماشایی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز یک شنبه از ساعت ۱۸:۰۰ در استادیوم یادگار امام تراکتورسازی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کار قضاوت این دیدار را علی میرغفاری بر عهده دارد و تورج عیوض محمدی و جواد قنبریان به عنوان کمک‌های اول و دوم او را یاری خواهند کرد. ضمن اینکه علی احمدی داور چهارم بازی بوده و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر این بازی است.

,

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی با عملکرد هفت برد، ۹ مساوی و ۱۲ باخت و مجموع ۳۰ امتیاز در مکان دهم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۱۰ برد، ۸ مساوی و ۱۰ باخت و ۳۸ امتیاز در نیمه بالایی قرار گرفته و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

,

جوردی آلمیدا، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، علی طاهران، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی و ارسلان مطهری بازیکنان تراکتورسازی در این دیدار هستند.

,

داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، حسین بغلانی علی عبداله زاده، مسعود ابراهیم زاده، کرار جاسم، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، زبیر نیک نفس، محمد شادکام و محمد امین درویشی نیز بازیکنان صنعت نفت برابر تراکتورسازی هستند.

,

بدون شک دوئل ساغلام و فراز کمالوند در این بازی تماشایی و جذاب خواهد بود، حضور داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم زاده و کرار جاسم چهار بازیکنان سابق تراکتورسازی در ترکیب صنعت نفت به زیبایی های این بازی خواهد افزود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه