اخبار داغ

به مناسبت میلاد امام حسین(ع) صورت گرفت؛

تامین جهیزیه نو عروس میبدی به همت بسیج سازندگی+ تصاویر

تامین جهیزیه نو عروس میبدی به همت بسیج سازندگی+ تصاویر
فرمانده سپاه میبد از اهداء یک سری جهیزیه کامل توسط بسیج سازندگی سپاه میبد به خانواده نیازمند به مناسبت میلاد امام حسین(ع) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی بهشتی فرمانده سپاه ناحیه میبد در گفت و گو با خبرنگار میبد خبر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مشارکت در امور خیریه و فراهم آوردن زمینه ازدواج جوانان یک سری جهیزیه کامل توسط بسیج سازندگی سپاه میبد به خانواده نیازمند اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی افزود: این جهیزیه با مبلغی حدود 40 میلیون ریال تهیه شده که شامل تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و دیگر اقلام مورد نیاز برای برپایی یک زندگی مشترک است.

,

بهشتی تهیه جهیزیه افراد بی بضاعت را نوعی عبادت با پاداشی بی حد و حساب از جانب خدا تلقی کرد و افزود: خوشحال کردن و گره گشایی از مشکل خانواده ای، نوع ارزش و فرهنگ ارزشی است که خدا و پیامبرخدا را خوشحال می کند.

,

وی با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه "بهترین ازدواج‌ها آن است که آسان‌تر انجام گیرد" تصریح کرد: باید زمنیه ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود.

,

فرمانده سپاه میبد خاطرنشان کرد: باید الگوهای ازدواج آسان و بی‌آلایش را به نسل جوان منتقل کرد و زمینه تقویت فضای جامعه را در این راستا فراهم ساخت.

,

بهشتی در پایان اظهار داشت: از کلیه خیرین محترم دعوت می شود تا در این امر خداپسندانه شرکت فعال داشته و جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اهداء کمکهای خود با بسیج سازندگی سپاه میبد به شماره 32358696 تماس داشته باشند.

,

انتهای پیام/اد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه