اخبار داغ

اگر این هواداران را نداشتیم نمی‌توانستیم موفق باشیم

امامی‌فر: یک هفته مانده به پایان لیگ کار را تمام کردیم و بهتر از این نمی‌شد/اگر کریمی در رشت بماند، ما هم در تیم می‌مانیم

امامی‌فر: یک هفته مانده به پایان لیگ کار را تمام کردیم و بهتر از این نمی‌شد/اگر کریمی در رشت بماند، ما هم در تیم می‌مانیم
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: یک هفته مانده به پایان لیگ کار را تمام کردیم و بهتر از این نمی‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا امامی‌فر پس از تساوی بدون گل تیمش برابر فولاد خوزستان و بقا در لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به مردم گیلان و هوادارانی که ما را حمایت کردند تبریک می‌گویم. نتیجه‌ای بهتر از این نمی‌توانستیم متصور شویم. یک هفته مانده به پایان لیگ کار را تمام کردیم و حاصل تلاش مجموعه تیم را دیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: برنامه ریزی ما کسب 31 امتیاز بود، اما توانستیم با 30 امتیاز در لیگ بمانیم. کار مهمی کردیم و فقط وظیفه خود را انجام دادیم. کریمی از هواداران و بازیکنان بسیار تشکر کرد. امیدوارم سال آینده با برنامه بهتری بتوانیم در لیگ حاضر شویم و با هدفگذاری درست آینده بهتری داشته باشد.

,

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، خاطرنشان کرد: زمانی که به تیم آمدیم بازیکنانی را به تیم اضافه کردیم تا شرایط بهتر شود، از نورمحمدی و غلامی و مهدوی استفاده کردیم. بزرگترهای تیم نقش خود را به خوبی ایفا کردند. تیمی که در شرایط بحرانی است اگر بتواند از شرایط روانی خودش را تقویت کند از نظر فنی هم خوب می‌شود. این اتفاق با حضور کریمی رخ داد.

,

وی گفت: اگر ما این هواداران را نداشتیم نمی‌توانستیم موفق باشیم. نقش آنها در دو بازی اخیر کاملاً مشخص بود. صاحب اصلی تیم آنها هستند و باید به آنها تبریک گفت. می‌دانم که قرارداد کریمی دو سال و نیمه است؛ اما کادر فنی فعلاً قراردادی ندارد. احتمالاً کریمی برنامه‌هایش را ارائه می‌کند و اگر بماند و ما را قابل بداند، ما هم در خدمتش خواهیم بود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه