اخبار داغ

قیمت طرح ترافیک جدید برای مردم ارزان‌تر شده

قیمت طرح ترافیک جدید برای مردم ارزان‌تر شده
رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: خودروهای سهمیه‌ای بار اول باید حساب‌شان را یک میلیون تومان شارژ کنند اما شهروندان برای تردد روزانه باید حداقل ۳۶ هزار تومان در حساب‌شان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلنا، محسن پورسیدآقایی با اعلام این خبر گفت: شارژ یک‌ میلیون تومانی حساب شهروندی تنها متعلق به خودروهای دستگاه‌های اجرایی است که سهمیه سالانه دارند و لازم نیست سایر سهمیه‌بگیران از جمله خبرنگاران، جانبازان، معلولان و ... آن را پرداخت کنند. این پول در حساب شهروندی می‌ماند و تنها به‌اندازه مصرف شهروندان نرخ عوارض از آن کم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: شهروندان دقت داشته باشند که به ازای هر روز باید مبلغ ۳۶ هزار تومان در حساب شهروندی‌شان باشد، در غیر این صورت افراد مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک نیستند. زیرساخت‌های اجرای طرح از جمله دوربین‌ها توسط شهرداری آماده‌شده و پلیس راهور نیز دوربین‌ها را در تعداد بالا و به‌صورت رندم چک کرده است.

,

معاون شهردار تهران با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطارها را در خطوط یک، دو و چهار مترو تا چهار دقیقه کاهش داده‌ایم، اظهار داشت: خط ۶ و ۷ مترو به‌زودی وارد مدار می‌شود، بخش‌هایی از خط ۷ تا آخر اردیبهشت، وارد مدار می‌شود و ۱۰ کیلومتر از خط ۶ نیز تا اول مهرماه افتتاح می‌شود.

,

پورسیدآقایی افزود: قیمت طرح ترافیک در سال جاری برای مردم ارزان شده است. مردم عادی پیش‌ از این باید طرح ترافیک را ۴۰ هزار تومان خریداری می‌کردند اما حالا در بدترین وضعیت، نرخ عوارض ۳۶ هزار تومان خواهد بود اما قبول دارم که برای سهمیه‌بگیرانِ خاص، گران‌تر شده است.

,

وی اضافه کرد: باید به سمتی پیش برویم که خودرو تنها در حالت اضطرار مورد استفاده قرار بگیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه