اخبار داغ

وریا غفوری: مصدومیتم جزئی بود

وریا غفوری: مصدومیتم جزئی بود
هافبک استقلال تهران گفت: متاسفانه برخی رسانه ها با من دشمنی دارند و در خصوص مصدومیت من شایعه‌سازی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  وریا غفوری پس از پیروزی ۳ بر ۲ برابر پیکان تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد دلچسب دست پیدا کرده و شرمنده هواداران نشویم. استقلال شخصیت پیروزی دارد و بارها اتفاق افتاده که نیمه اول را از حریف عقب افتاده اما توانسته در نیمه دوم شکست را جبران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هافبک استقلال تهرانی در پاسخ به این سئوال که گفته شده بود شما مصدوم هستید و به جام جهانی نخواهید رسید، گفت: برخی رسانه ها با من دشمنی دارند و بدنبال این هستند که به من ضربه زنند و مصدومیت من را بزرگ جلوه می دهند.نمی دانم هدف آنها از این موضوع چیست؟ من یک مصدومیت خیلی جزئی داشتم الان هم در آمادگی کامل هستم و انشاءالله در جام جهانی برای تیم ملی کشورم بازی خواهم کرد.

,

وی در پاسخ به این سئوال که چه دلیلی وجود دارد شما نیمه اول را واگذار کردید اما در نیمه دوم به پیروزی رسیده اید گفت: این نشان دهنده آن است که مجموعه استقلال متحد هستند، یک هدف کلی را دنبال می کنند و تلاششان موفقیت استقلال است.

,

غفوری در پاسخ به این سئوال که آیا مطالباتتان را از باشگاه استقلال دریافت کرده اید گفت: خوشبختانه مدیران استقلال در تلاش هستند تا بتوانند تمامی مطالبات ما را پرداخت کنند و قرار است ظرف روزهای آینده ۱۵ درصد دیگر از طلب بازیکنان استقلال پرداخت شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه