اخبار داغ

آذری: اولویت ما تمدید با قلعه‌نویی است

آذری: اولویت ما تمدید با قلعه‌نویی است
مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید اولویت نیمکت تیمش برای فصل بعد تمدید قرارداد با امیر قلعه‌نویی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید آذری پس از پیروزی تمش برابر پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. چینش هواداران باتوجه به نظر شورای تامین بود. بازی جوانمردانه و تاکتیکی از دو تیم دیدیم. امروز روز ما بود و پیروزی روحیه‌بخشی برای ما در جهت قدم‌های بعدی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: به وضعیت فعلی نفت توجهی نمی‌کنیم و کار خود را ادامه خواهیم داد. از قلعه‌نویی و همکارانش تشکر می‌کنم و امیدوارم ذوب‌آهن روند صعودی را همین‌گونه طی کند.
آذری اضافه کرد: مجمع ذوب‌آهن بودجه باشگاه را تصویب می‌کند، ما نمی‌توانیم دخل و تصرفی داشته باشیم. ابتدای سال ۱۳ میلیارد بودجه ما کم شد. باتوجه با تلاش مهندس صادقی و هیات مدیره باشگاه، مقداری از این کسری جبران شد اما هنوز هم کسری داریم. بسیاری از تسویه حساب ورزشکارانمان بخصوص رشته‌علی دیگر و دخترها باقی مانده که امیدوارم تا آخر سال کسری بودجه برطرف شود.
او درباره صندلی‌گذاری چمن‌های پشت یکی از دروازه‌های فولادشهر گفت: بعد از اتمام لیگ شرکت سازنده این کار را آغاز خواهد کرد. همچنین دو روز دیگر با قلعه‌نویی جلسه داریم تا درباره برنامه‌هایش صحبت کنیم. اولویت خیلی‌ها از جمله ما سپردن نیمکت تیم‌مان به قلعه‌نویی است.

,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه