اخبار داغ

ساغلام: امروز می توانستیم پیروز شویم

ساغلام: امروز می توانستیم پیروز شویم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز می توانستیم پیروز شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارطغرول ساغلام عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان به خبرنگاران گفت: بازی امروز مهم بود ولی نتوانستیم پیروز شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ساغلام همچنین با بیان اینکه وقتی که به تبریز آمدیم تراکتور نتایج خوبی نگرفته بود، ادامه داد: تراکتور قبل از چهار دیداری که تیم قبل از ما بازی کرده بود فقط یک پیروزی داشت.

,

سرمربی تراکتورسازی سپس افزود:  قبل از آمدن من یکسری نارضایتی ‌هایی در تیم شروع شده بود و آرام آرام هواداران هم با تیم قهر کرده بودند و ما در این شرایط بود که به تبریز آمدیم.

,

وی سپس ادامه داد: ما در مدت کوتاهی کارمان را شروع کردیم و چهار بازی سخت پشت سرهم دادیم. چرا که سه بازی، خارج از خانه بود. بازیکنان ما در روزهای ابتدایی، تصمیم گرفتند تراکتور را سرپا نگه دارند.

,

ساغلام همچنین با بیان اینکه اگر امروز در لیگ ماندیم، به خاطر هشت امتیازی بود که در آن چهار بازی کسب کردیم، گفت: ما مجبور بودیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم و در آن برهه، بخاطر موقعیت هایی که خلق می کردیم و فوتبالی که ارائه می دادیم، همه از تیم راضی بودند.

,
ساغلام با بیان اینکه خدا را شکر این فصل کابوس وار را به پایان رساندیم و بدون هیچ خجالتی، این فصل را به پایان می رسانیم، ادامه داد: امیدوارم این مشکلات بزرگ، برای آیندگان، درسی بشود. ما هفته آینده به مصاف فولاد می رویم و تنها چهار بازی خانگی داشتیم که در آن چهار بازی هم، هواداران ما را حمایت نکردند و هیچ دیداری نداشتیم که از حمایت آن‌ها برخوردار باشیم.
,
وی همچنین گفت: طرفداران هم شاید حق داشته باشند، اما عدم حمایت آنها، روی بازی ما تاثیر منفی می گذاشت و به نظرم کار سختی بود که در این دوره سخت با کادر ناقص، برای تیمی که هوادارانش از تیم قهر بودند و برخی از آنها حتی علیه تیم شده بودند.
,
 
,
ساغلام اظهار داشت: با مشکلات مختلف و شرایط اقتصادی، دچار وضعیت بدی شدیم و انگیزه بازیکنان ما به شدت کم شد. این موضوع، تاثیر مستقیمی روی نتایج ما داشت و بازیکنان انگیزه ای در تمرینات نداشتند و حتی برخی از آن ها به تمرینات هم نیامدند و از فوتبال دور شدیم. 
,
 
,
سرمربی تراکتورسازی افزود: ما نتوانستیم به بازیکنانمان استراحت دهیم و هر سه روز یک مسابقه انجام می دادیم و مصدومیت هایی هم دچار بازیکنان ما شد. دوره سختی را سپری کردیم و بازیکنان هم خیلی مشکل داشتند و نخواستیم نشان دهیم که داخل تیم چه مشکلاتی وجود دارد.
,

تراکتورسازی تبریز در دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که در پایان این دیدار سهم هر دو تیم یک امتیاز شد.

,

ابتدا آگوستو سزار در دقیقه (۳۷) برای صنعت نفت گلزنی کرد و شاگردان کمالوند نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفتند اما در اوایل نیمه دوم دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه (۵۸) برای تراکتورسازی گل تساوی را به ثمر رساند. تراکتور با این تک امتیاز ۳۱ امتیازی شد .

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه