اخبار داغ

بیماری محسن هاشمی و روزهای سختِ تهران

بیماری محسن هاشمی و روزهای سختِ تهران
هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دیگر کاندید شهرداری تهران نمی‌شوید، گفت: تاکنون دو بار به بنده رجوع کردند و اگر برای بار سوم هم به من رجوع کنند، بنده برای خدمتگزاری حاضرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محسن هاشمی»، رئیس شورای شهر تهران به تازگی و در گرماگرم بحران‌های اصلاح‌طلبان شورای شهر برای انتخاب شهردار، پیرامون کناره‌گیری‌ چندباره‌اش از فهرست کاندیداهای شهرداری تهران گفته است: اجازه دهید در این مورد توضیح ندهم ولی لازم است همه بدانند اگر عضوی بخواهد از شورای شهر تهران خارج شود، نیاز به رأی اعضای شورا دارد و در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران یک رأی‌گیری مخفی و استمزاجی صورت گرفت و اعضا به این رأی دادند که بنده در شورای شهر بمانم.وی با بیان اینکه اعضا علاقه‌مند به حضور بنده در شورا بودند نه شهرداری تهران! گفت: البته راه‌های دیگری نیز وجود دارد، مثلاً بنده بگویم مریض هستم و نمی‌توانم در شورا بنشینم، ولی می‌توانم در شهر راه بروم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «محسن هاشمی»، رئیس شورای شهر تهران , ., ., مثلاً بنده بگویم مریض هستم و نمی‌توانم در شورا بنشینم، ولی می‌توانم در شهر راه بروم., مریض , .,

هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دیگر کاندید شهرداری تهران نمی‌شوید، گفت: تاکنون دو بار به بنده رجوع کردند و اگر برای بار سوم هم به من رجوع کنند، بنده برای خدمتگزاری حاضرم.[1]

, .,

گفتنیست، هاشمی در جمع خبرنگاران همچنین به طنز گفته است که برای حضور در فهرست کاندیداهای شهرداری حاضر به قبول «محلل» نیز هست.

, «محلل»,

*به نظر می‌رسد محسن هاشمی روزهای سختی را در شورای شهر و شاید در شهرداری تهران داشته باشد.

, *به نظر می‌رسد محسن هاشمی روزهای سختی را در شورای شهر و شاید در شهرداری تهران داشته باشد.,

برخی سیاسیون می‌گویند او وارث بی‌مهری‌های اصلاح‌طلبان به مرحوم هاشمی نیز هست و همانطور که مرحوم هاشمی با تقلب جریان خاص از حضور در مجلس ششم محروم شد[2]؛ غضب این جریان دامن محسن هاشمی را نیز خواهد گرفت و شاید گرفته است.

,

اینکه چرا محسن هاشمی مدام از سوی اصلاح‌طلبان به فهرست کاندیداهای احراز پست شهرداری تهران حذف و اضافه می‌شود، سؤالی است که پاسخ شفاف آنرا بایستی سال‌ها بعد شنید!

, شهرداری تهران,

گفتنیست، هاشمی به تازگی اینطور گفت که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور روحانی موافق شهردار شدن اوست و از این رخداد حمایت می‌کند.[3]

, اسحاق جهانگیری،,

شهرداری تهران هم‌اکنون با سرپرست اداره می‌شود.

,

(محلل به معنی مردیست که با یک زن سه طلاقه ازدواج می‌کند و او را طلاق می‌دهد تا زن بتواند با همسر اولش مجددا ازدواج کند)

,

منبع: مشرق

,

1_ http://fna.ir/blyqiw

, http://fna.ir/blyqiw]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه