اخبار داغ

رفتار عجیب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با رسانه های چرام/ما برای افتتاح پروژه منت میگذاریم!

رفتار عجیب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با رسانه های چرام/ما برای افتتاح پروژه منت میگذاریم!
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طی رفتاری زننده با اصحاب رسانه خواستار جدایی خبرنگاران از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان شد و در واکنش به اعتراض یک خبرنگار گفت: آری، ما برای پروژه‌ها منت می‌گذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس،صبح امروز ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با معاونت بهداشت و چند تن از مسئولین و روابط عمومی این دانشگاه به چرام سفر کردند تا پروژه های پایگاه سلامت ضمیمه چرام و روستای بناری را افتتاح کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،صبح امروز ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با معاونت بهداشت و چند تن از مسئولین و روابط عمومی این دانشگاه به چرام سفر کردند تا پروژه های پایگاه سلامت ضمیمه چرام و روستای بناری را افتتاح کنند.,

 

,

 

,

 این در حالیست که پس از افتتاح پایگاه سلامت ضمیمه چرام، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طی رفتاری زننده با اصحاب رسانه خواستار جدایی خبرنگاران با دکتر ایلامی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

,

 

,

اما در ادامه این برخورد یکی از خبرنگاران چرام بیان کرد: مگر شما برای افتتاح پروژه ها منت می ‌گذارید؟

,

 

,

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت: ما برای پروژه‌ها منت می‌گذاریم.

,

 

,


  اما جای چند نقطه حائز اهمیت است که بیان می کنیم؛ آیا مسئولان جمهوری اسلامی ایران در سمت و پست خود باید شخصیت حقیقی یا حقوقی خود را مدنظر بگیرند و خدمت رسانی را منت گذاشتن بر مردم بدانند؟

, ,
,

 

,

آیا نباید منشور اخلاقی وزرا و رئیس جمهور و رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه کار همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باشد و خدا را ناظر رفتار خود بدانند؟

,

 

,

از طرفی حق مردم دسترسی به اطلاعات است و مدیران باید با تعامل بیشتر با رسانه ها نسبت به پاسخگویی خود را مسئول بدانند.

,

 

,

این در حالیست که تاکید بسیاری از مسئولان بر این است که باید خدمت به مردم را بدون منت و چشم داشت انجام دهیم و فکر نکنیم که دستگاه اجرایی ملک شخصی ماست و از همکاری با دیگر دستگاهها خودداری کنیم.

,

, ,

امیدواریم مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به خدمات رسانی به مردم بدون هرگونه چشمداشتی عمل کرده و با مدیران و روسای که از منت گذاری بر مردم را دارند برخورد کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه