اخبار داغ

امام جمعه ملارد:

سپاه پاسداران امروزه در داخل کشور و بیرون از کشور می‌درخشد

سپاه پاسداران امروزه در داخل کشور و بیرون از کشور می‌درخشد
امام جمعه ملارد با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب امروزه در داخل کشور و بیرون از کشور می‌درخشد و باید بر حفظ توان و آمادگی بسیج و سپاه توجه ویژه‌ای شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد؛ ساعتی پیش و همزمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب به فرمان امام خمینی (ره ) مراسم بزرگداشت این روز با حضور دلسوزان انقلاب اسلامی در شهرستان ملارد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد,

حجت‌السلام سید حسینی نوری، امام جمعه ملارد طی سخنانی در این مراسم با اشاره به وظایف سپاه پاسداران و اهمیت کار آن اظهار داشت: انقلاب در اوایل تاسیس به مشکلات زیادی برمی‌خورد اما حضرت امام (ره) با داشتن شخصیت بی‌نظیر که با انجام هر ایده‌ای را می‌توان معجزی نامبرد که در انقلاب اسلامی شکل گرفت همچنین تاسیس هر نهاد مقدس در جای خود اثرگذاری بسزا و ویژه‌ای داشته است که یکی از آن‌ها دستور تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.

,

وی با بیان این‌که سپاه پاسداران انقلاب امروزه در داخل کشور و بیرون از کشور می‌درخشد، گفت: برای حفظ توان و آمادگی خود باید حتماً به چند نکته توجه کرد که این‌ها سخنان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

,

امام جمعه ملارد عنوان کرد: بصیرت بیداری و استقامت مواضع رهبری و عمل به آن است و این افتخار سپاه است که سرباز ولایت است و به گروه خاصی متعلق نیست.

,

وی ادامه داد: عناصر اصلی سپاه اخلاص، پارسایی، تعبد، بی‌اعتنایی به دنیا است که باید به آن توجه داشته باشند.

,

حجت‌الاسلام حسینی نوری بیان داشت: اهمیت کار و نام و حضور شما به قدری زیاد است که سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام با آن رشادت‌ها را به نام روز پاسدار نامیده‌اند.

,

 

,

رسالت سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

, رسالت سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است, رسالت سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است,

محسن رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: یکی از دلایل موفقیت سپاه پاسداران که با انقلاب متولد شد و پاسداری از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن در همه عرصه‌ها است.

,

وی در ادامه به تبیین جایگاه و موقعیت‌های سپاه و تشریح رسالت‌های این نهاد مقدس پرداخت.

,

, , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه