اخبار داغ

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

صادرات روسیه به ایران سه برابر صادرات ایران به روسیه است/ ضرورت ایجاد خطوط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن سن پترزبورگ

صادرات روسیه به ایران سه برابر صادرات ایران به روسیه است/ ضرورت ایجاد خطوط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن سن پترزبورگ
رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه صادرات روسیه به ایران سه برابر صادرات ایران به روسیه است، گفت: یکی از موضوعات مهم در توسعه روابط بین ایران و روسیه روادید است که کنسولگری روسیه در اصفهان می تواند نقش مهمی در تسهیل عبور و مرور بین دو کشور ایفا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید عبدالوهاب سهل آبادی در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری روسیه و اصفهان با اشاره به ضرورت ایجاد خطوط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن سن پترزبورگ، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در توسعه روابط بین ایران و روسیه روادید است که کنسولگری روسیه در اصفهان می تواند نقش مهمی در تسهیل عبور و مرور بین دو کشور ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه صادرات روسیه به ایران سه برابر صادرات ایران به روسیه است، عنوان کرد: دو کشور در حوزه های مختلفی می توانند همکاری داشته باشند و این تراز تجاری می تواند نزدیک تر شود.

,

یوری شستریوکوف نیز در این دیدار با بیان اینکه سن پترزبورگ سالانه 60 میلیارد دلار صادرات کالا و خدمات دارد، عنوان کرد: این استان می تواند روابط تجاری نزدیکی با استان اصفهان در ایران برقرار کند.

,

نماینده استاندار سن پترزبورگ در مجلس قانون گذاری با اشاره به ضرورت توسعه همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی اصفهان و سن پترزبورگ، خاطرنشان کرد: آماده همکاری مستقیم بین سن پترزبورگ و اصفهان هستیم.

,

نماینده استاندار سن پترزبورگ در مجلس قانون گذاری تصریح کرد:اصفهان و  سن پترزبورگ خواهرخوانده بوده و همین امر زمینه ساز توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی در ابعاد گسترده ای است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه