اخبار داغ

در ادامه مشکلات سوختی در جنوب شرق؛

فروش بنزین دو هزار تومانی در منطقه آزاد !/ سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: افزایش تقاضا عامل اصلی صف های طولانی

فروش بنزین دو هزار تومانی در منطقه آزاد !/ سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: افزایش تقاضا عامل اصلی صف های طولانی
رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار در خصوص حواشی های اخیر در حوزه سوخت ایرانشهر و چابهارگفت: روند توزیع سوخت عادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، پس از تماس های شهروندان در خصوص کمبود سوخت در جایگاه ها و صف های طولانی در ایرانشهر و چابهار عقیل زاغی لنگرودی رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، روند توزیع سوخت را عادی خواند و گفت: فیلم و تصاویر منتشر شده در برخی از شبکه های مجازی مبنی بر وجود صف های بسیار طولانی در پمپ بنزین شهید بهشتی ایرانشهر غیر واقع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


 

,
, ,
وی با بیان اینکه شهروندان وقایع را از رسانه ها و مرجع های موثق دنبال کنند، ادامه داد: در حال حاضر توزیع بنزین در حوزه شرکت پخش فرآورده های نفتی حوزه چابهار به صورت عادی می باشد و هیچ مشکلی در زمینه توزیع و پخش فرآورده ها در این منطقه وجود ندارد.
 
,
,
زاغی لنگرودی بیان کرد: مردم می توانند مشکلات ایستگاه های پمپ بنزین در جنوب استان را برای بررسی و رفع آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی حوزه چابهار اطلاع رسانی کنند تا در صورت وجود مشکل، در سریع ترین زمان ممکن شاهد رفع آن باشیم.
 
,
,
گفته های رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار در حالیست که روز گذشته فاطمه کاهی  سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایجاد صف‌های طولانی در پمپ‌بنزین‌های سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرستان ایرانشهر، را افزایش تقاضا عنوان کرد و گفت: در کلیه جایگاه‌های استان سوخت به میزان کافی موجود است.
 
,
,
وی از مصرف یک‌میلیون و 364 هزار لیتر بنزین در روز گذشته خبر داد و گفت:  مصرف بنزین نسبت به یکم اردیبهشت سال گذشته 32 درصد و مصرف نفت‌گاز با 1 میلیون و  102 هزار لیتر 57 درصد افزایش داشته است.
,
 
,
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: روز گذشته در چابهار، ایرانشهر و نیکشهرشاهد ازدحام بیشتری در جایگاه‌های عرضه سوخت بوده‌ایم.
 
,
,
کاهی افزود: این صف‌ها به دلیل نوسانات نرخ دلار و نگرانی مردم بابت ارز بوده و ارتباطی به کمبود سوخت ندارد.
,
روز گذشته برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از افزایش قیمت بنزین در جایگاه های سوخت ابراز گلایه کرده و عنوان کرده بودند که: در ایرانشهر و چابهار چند روزی است که بنزین کمیاب شده و پمپ ها یا بنزین ندارند و یا صف های طولانی در پمپ های بنزین تشکیل می شود.
 
,
,
در ادامه این متن آمده بود که: موضوع از اینجا حالب می شود که کنار پمپ بنزین ها دست فروش ها بنزین دارند و لیتری دو هزار تومان می فروشند و بنزین شان هم هیچ گاه تمام نمی شود!
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه