اخبار داغ

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی:

نازلوی ارومیه رکورد بارندگی کشور را زد

نازلوی ارومیه رکورد بارندگی کشور را زد
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بیشترین بارندگی مربوط به نازلوی ارومیه با ۳۸ میلی متر بارندگی گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای آذربایجان غربی اظهار داشت: سامانه بارشی از عصر روز گذشته در استان فعال بوده و بیشترین بارندگی مربوط به نازلوی ارومیه  با ۳۸ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: نازلوی ارومیه بیشترین بارندگی کل کشور را به خود اختصاص داده است ونیز میزان بارندگی ارومیه به میزان ۳۴ میلی متر گزارش شده است.

,

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی، در خصوص وضعیت دمای ارومیه، تصریح کرد: دمای ارومیه مرکز استان در ۲۴ ساعت گذشته حداقل مثبت ۲ وحداکثر ۲۱ درجه بالای صفر گزارش شده است .

,

صابری، بیان کرد: گرم‌ترین شهر میاندوآب با دمای ۲۲ درجه بالای صفر و سردترین شهر چالدران با دمای ۱ درجه زیرصفرگزارش‌شده است.

,

وی، افزود: انتظار می رود طبق نقشه های هوا شناسی امروز و فردا این سامانه در استان فعالیت خواهد داشت و این بارندگی ها همراه با رعد و برق و بارش تگرگ وگاهآ با وزش باد خواهد بود.

,

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: با گذشت زمان از شدت بارندگی ها کاسته می شود و از آخر وقت روز دوشنبه سامانه بارشی از آذربایجان غربی خارج خواهد شد و پیش بینی می شود دمای هوای استان ۲ تا ۴ درجه کاهش دما داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه