اخبار داغ

تامین کامل آب شرب ساکنین سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران سنندج

تامین کامل آب شرب ساکنین سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران سنندج
عملیات پروژه آبرسانی به سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران شهر سنندج به طور کامل به اتمام رسید و وارد مدار بهره برداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آب آشامیدنی یکی از ملزومات مهم برای واحدهای مسکونی است و کمبود آن زندگی را برای ساکنان بویژه در آپارتمان ها دشوار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

حدود یکسال است که واحدهای مسکن مهر دگایران (شهرک پرند) به مرور به متقاضیان تحویل شده و با افزایش تعداد ساکنین و افزایش مصرف آب، ظرفیت مخزن اولیه جوابگوی نیاز این واحدها نیست و در نتیجه، قطعی های آب در این سایت افزایش پیدا کرده بود به طوری که این قطعی ها و کاهش فشار آب در مجموعه مسکونی 1728 واحدی دگایران (شهرک پرند) نارضایتی ها را نیز افزایش داده و صدای ساکنین این واحدها را در آورده بود.

,

 

,

این در حالی است که ادریس شریفی مدیر روابط عمومی آبفا استان کردستان اعلام کرد ؛ عملیات پروژه آبرسانی به سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران شهر سنندج به طور کامل به اتمام رسید و وارد مدار بهره برداری شده است.

,

 

,

وی گفت: کار تأمین آب اضطراری مسکن مهر دگایران شامل ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰ مترمکعبی در سال گذشته به دلیل اسکان اهالی انجام شده بود، اما با هدف تأمین آب و آبرسانی بلندمدت و قابل اطمینان بیشتر، پروژه آبرسانی به سایت مسکن مهر مذکور شامل لوله گذاری، ایستگاه پمپاژ و مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی تعریف شد و هم اکنون خط انتقال آن در مدار بهره برداری قرار دارد.

,

 

,

وی افزود:  این پروژه شامل مخزن ۲ هزار مترمکعبی و خط انتقال و ابنیه و تأسیسات می باشد لذا با توجه به این موضوع، ساکنین سایت مسکن مهر دگایران (پرند) نگران تامین آب آشامیدنیخود در ماه های گرم و پرمصرف سال نباشند.

,

 

,
 
, ,
 
,
, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه