اخبار داغ

نماینده شیراز در مجلس:

بیشتر فسادها از گردش آزاد اطلاعات کشف‌ شده نه از سوی قوه قضائیه/مجلس آش شله قلم کار شده!

بیشتر فسادها از گردش آزاد اطلاعات کشف‌ شده نه از سوی قوه قضائیه/مجلس آش شله قلم کار شده!
رجبی نماینده مردم شیراز گفت: بیشتر فسادها از گردش آزاد اطلاعات در فضای مجازی کشف‌ شده نه از سوی قوه قضائیه، بنابراین شفافیت اطلاعات مهم است و قوه قضائیه باید از آن حمایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، علی اکبری نماینده شیراز در مجلس روز گذشته در جمع دانشجویان درخصوص ورشکستگی صندوق‌ها در کشور گفت: به‌جز صندوق تأمین اجتماعی و سازمان بازنشستگی 15 صندوق دیگر کشور تقریباً ورشکسته هستند و ما دولت، آینده و جامعه را مدام بدهکار می‌کنیم که راه‌حل برون‌رفت آن سرمایه‌گذاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,


این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه بر روی بیلبوردهای بزرگ تهران روزشمار نابودی اسرائیل نمایش داده می شود، تصریح کرد: اینگونه عملکردها باعث می شود سرمایه گذاران فراری شوند.

وی طرح موضوع هولوکاست را اشتباه عنوان کرد و اظهار داشت: در مبارزه شعار سردادن با اقدامات عملی متفاوت است، یک زمانی ما هولوکاست را مطرح و دنیا را با خود دشمن کردیم و حواسمان نبود که طرح این مسائل خودش انحراف است.

علی اکبری گفت: این گونه مسائل و مباحث هیچ گونه همسویی با نظرات رهبر انقلاب نیز ندارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه با چالش هایی در کشور روبرو هستیم که باید برخورد صحیح در این خصوص داشته باشیم نه اینکه مشت هایمان را گره کنیم و روبروی همه بایستیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح برگشت اموال نامشروع مسئولان اظهار داشت: برای این موضوع قانون داریم ولی اتفاقی نمی افتد!

بیشتر فسادها از گردش آزاد اطلاعات کشف‌ شده نه از سوی قوه قضائیه
فرج الله رجبی نماینده شیراز در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز با بیان اینکه دوره امنیتی شدن دانشگاه‌ها به اتمام رسیده است، گفت: وجود حزب و فعالیت در این راستا لازم است و تا این اتفاق نیفتد و فعالیت رسمی در این خصوص وجود نداشته باشد سیاسی کاری ها در کشور ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: چرا احمدی نژاد باید بتواند در دولت خود حتی آبدارچی را تغییر دهد اما توقع داریم دولت دیگری این کار را انجام بدهد!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی قبیله گرایی در انتخاب مدیران در لیست امید وجود ندارد.

رجبی ادعایی منتسب به رئیس سابق علوم پزشکی استان فارس را اینگونه مطرح کرد: دوره امنیتی شدن دانشگاه تمام‌شده و ما این حرف را به دکتر ایمانیه می‌گفتیم، اما مشاهده می‌کردیم که فلان دانشجو رتبه اول شده اما به خاطر اینکه مثلاً خانمش در فلان مهمانی حضور داشته از پذیرش وی در دانشگاه جلوگیری می‌شد و درنتیجه رتبه‌های پائین‌تر گزینش می‌شدند و وضعیت دانشگاه رو به تنزّل می‌گذاشت.

وی تصریح کرد: ملاک انتخاب مدیران صحت و سلامتی، پاک چشمی، توانایی، پاک دستی و همراهی با سیاست های دولت است.

رجبی به نحوه عملکرد قوه قضائیه و کم کاری اش انتقاد کرد و گفت: بیشتر فسادها از گردش آزاد اطلاعات در فضای مجازی کشف‌ شده نه از سوی قوه قضائیه، بنابراین شفافیت اطلاعات مهم است و قوه قضائیه باید از آن حمایت کند.

عضو مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در کشور برای مبارزه با فساد قانون داریم، اصلا چرا قوه قضائیه برای اعاده اموال نامشروع مسئولان اقدام نمی کند و چرا شفافیت در این خصوص وجود ندارد؟

رجبی درخصوص کنایه دانشجویان به سلفی گرفتن نمایندگان جلس با موگرینی اظهار داشت: در این باره در فرصتی دیگر صحبت خواهم کرد.

وی در اعتراض به دانشجویان تصریح کرد: چه کسی می گوید شماها انقلابی تر هستید؟ من بیش از همه شماها انقلابی هستم و در این کشور کار کرده ام چه با موگرینی چه با غیر موگرینی!

رجبی درخصوص اعتراض دانشجویان به صحبت علی اکبری در خصوص درست نبودن روزشمار نابودی اسرائیل در بیلبوردهای بزرگ تهران و توضیح بیشتر درباره اینکه آیا با صحبت رهبری درخصوص نابودی اسرائیل ظرف 25 سال موافق است یا نه، بیان کرد: در مورد مبارزه با اسرائیل و آمریکا می‌گوییم چرا از تمام ظرفیت‌های کشور در این راه استفاده نمی‌شود؟ چرا دایره انقلابی را آن‌قدر تنگ کرده‌ایم که تمام افراد را از دست داده‌ایم؟ چرا نباید از ابزار مذاکره استفاده کنیم؟

وی افزود: ما باید حتماً توان دفاعی‌مان قوی باشد اما باید از سلاح مذاکره نیز استفاده کنیم.

رجبی فضای مجازی را ابزاری در دنیا عنوان کرد و گفت: باید از این ابزار استفاده شود اما ما همه این راه‌ها را بسته‌ایم.

رجبی حضور افراد مختلف در مجلس با طیف های سیاسی گوناگون را به آش شله قلم کار تشبیه کرد و گفت: البته این تنوع در نوع خود مثبت است!

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بیشتر فسادها از گردش آزاد اطلاعات کشف‌ شده نه از سوی قوه قضائیه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه