اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد:

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در سال جاری

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در سال جاری
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مهمترین پروژه افتتاحی امسال در ارومیه، بهره‌برداری از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  عبدالله چمن‌ گلی روز گذشته در نشست خبری برنامه های هفته جوان اظهار داشت: با پیش بینی های صورت گرفته، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ارومیه سال جاری افتتاح خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: اعتبارات پیش‌بینی شده امسال برای ورزش استان ۲۰ میلیارد تومان بوده و پیش بینی می‌شود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در سال جاری افتتاح شود.

,

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: در سال ۹۷ تعداد ۲۵ پروژه سرپوشیده و روباز در ۱۷ شهرستان استان به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی، بیان داشت: همچنین سمینار مدیران کل کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان، پس از ماه رمضان در ارومیه برگزار می‌شود.

,

چمن گلی، با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه‌های ورزشی در شهرهایی که دارای سرانه ورزشی کمتری دارند در اولویت است، عنوان کرد: هم اکنون سرانه ورزشی در شهرستان سردشت از تمامی شهرستان‌های استان کمتر بوده و علاوه بر آن، شهرستان‌های ارومیه و خوی نسبت به جمعیت، دارای سرانه ورزشی کمتری هستند اما در اشنویه و پلدشت وضعیت سرانه ورزشی مطلوب است.

,

وی، با بیان اینکه امسال سازمان‌های مردم نهاد در استان برنامه‌محور می‌شوند بیان کرد: در این رابطه آنان برنامه یک ساله به اداره کل ورزش و جوانان ارائه داده و این اداره کل نیز تامین اعتبار لازم را انجام می‌دهد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ابراز داشت: در سال ۹۷ مسابقات جام صلح و دوستی کاراته، مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری، پاراگلایدر و وزنه‌برداری در استان برگزار می‌شود.

,
,

وی، اظهار کرد: علاوه بر آن، از جمله اهداف و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در سال جدید، برگزاری اردوهای تیم ملی در استان است تا جایی که هم اکنون اردوی تیم ملی قایق‌رانی در سد شهرچای ارومیه برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه