اخبار داغ

معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد:

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در آذربایجان غربی به مناسبت هفته جوان

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در آذربایجان غربی به مناسبت هفته جوان
معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته جوان، بیش از ۵۰۰ برنامه در آذربایجان غربی پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محمدحسین حسنی روز گذشته در نشست خبری برنامه های هفته جوان اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته جوان، بیش از ۵۰۰ برنامه مختلف در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: هفته جوان شروعی برای فعالیت در عرصه جوانان و خدمت به نسل جوان است تا حساس سازی در خصوص اقداماتی که باید برای جوانان انجام شود صورت گیرد.

,

معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تصریح کرد: ۸ اردیبهشت روز نخست هفته جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) با عنوان جوان ایرانی امیدواری و آینده سازی، ۹ اردیبهشت جوان ایرانی مشارکت و فعالیت پذیری و ۱۰ اردیبهشت جوان ایرانی اقتدار و عشق به وزن نامگذاری شده است

,

وی، افزود: همچنین روز ۱۱ اردیبهشت با عنوان جوان ایرانی مهارت افزایی کارآفرینی و اشتغال، ۱۲ اردیبهشت جوان ایرانی معنویت و انتظار، ۱۳ اردیبهشت جوان ایرانی خانواده و محیط زیست و روز آخر ۱۴ اردیبهشت نیز با عنوان جوان ایرانی سلامت و ورزش نامگذاری شده اند

,

حسنی، خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز هفته جوان، از ۱۹ جوان ممتاز، فعال و برگزیده آذربایجان غربی تجلیل و قدردانی می شود.

,

وی، بیان داشت: همچنین هماهنگی های لازم جهت نامگذاری یک خیابان در مرکز هر شهر به نام خیابان جوان صورت گرفته و در آینده ای نزدیک عملی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه