اخبار داغ

معاون سابق فرهنگی شهرداری اصفهان:

کلی گویی ها مشکلی را در جامعه حل نمی کند/ حاضر به برگزاری میزگرد پیرامون فعالیت های فرهنگی شهرداری سابق هستیم

کلی گویی ها مشکلی را در جامعه حل نمی کند/ حاضر به برگزاری میزگرد پیرامون فعالیت های فرهنگی شهرداری سابق هستیم
معاون سابق فرهنگی شهرداری اصفهان در رابطه با عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در دوره گذشته در مسائل فرهنگی، گفت: بیان نظر کلی فایده ندارد و کلی گویی چیزی را حل نمی کند؛ حاضر به برگزاری میزگرد پیرامون فعالیت های فرهنگی شهرداری سابق هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در دوره گذشته، اظهار کرد: بیان نظر کلی فایده ندارد و کلی گویی چیزی را حل نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: ممکن است بگویند فلان برنامه به این دلیل درست نبوده است تا بتوان گفت که بله این قسمت، فلان مشکل را داشته است و یا به این دلایل ایراد وارد نیست؛ اما نمی توان به کله گویی ها اکتفا کرد.

,

وی با بیان اینکه کلی گویی مشکلی را حل نمی کند، تصریح کرد: ما از این که دوستان جلسه ای را برگزار کنند و به صورت مصداقی در مورد برنامه های مختلف صحبت بشود، استقبال می کنیم؛ برگزاری این جلسات به اینکه ما به سمت فعالیت های بهینه برویم کمک می کند.

,

قاسم زاده خاطرنشان کرد: در یک میزگرد در مورد آن صحبت کنیم و نظرات مختلف مطرح بشود و تبادل نظر صورت بگیرد.

,

معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: در آن زمان یکی از اهداف برنامه های ما افزایش نشاط اجتماعی بود و به ویژه در محلات بسیار موفق بودیم.

,

وی ادامه داد: بردن برنامه ها از مرکز شهر به محلات و توزیع عادلانه خدمات و برنامه ها در افزایش نشاط اجتماعی خیلی موثر بود.

,

قاسم زاده در پایان تصریح کرد: اگر دوستان نقدی دارند از کلی گویی پرهیز شود و جلسه ای برگزار کنند تا به صورت مصداقی در مورد هر برنامه ای که مد نظرشان هست صحبت و تبادل نظر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه