اخبار داغ

مسئول کمیته خادمین شهدا استان اصفهان خبر داد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلستان شهدا از میلاد حضرت مهدی(عج)/ یادواره شهدای گمنام تیپ فاطمیون در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود

اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلستان شهدا از میلاد حضرت مهدی(عج)/ یادواره شهدای گمنام تیپ فاطمیون در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود
مسئول کمیته خادمین شهدا اصفهان بابیان اینکه گلستان شهدای اصفهان با وجود بیش از هشت هزار شهید دست‌کمی از شلمچه و طلاییه ندارد، گفت: برنامه‌های فرهنگی همچون ایستگاه صلواتی، حضور خادمین و واکس صلواتی در این مکان معنوی از نیمه شعبان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود عابدی امشب در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به برنامه های کمیته خادمین شهدا اصفهان، اظهار کرد: کار تربیتی و اخلاقی هدفی است که باید اول از خودمان شروع کنیم تا این کار مثمر ثمر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول کمیته خادمین شهدا استان اصفهان بابیان اینکه یک مجموعه‌ای که روی خود، کار تربیتی انجام ندهد نمی‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد، گفت: این فرصتی که در حال حاضر داریم شاید در آینده از دست بدهیم و باید هم‌اکنون قدر این لحظات را بدانیم و این تکلیفی که داریم باید به‌طور کامل و صحیح انجام بدهیم.

,

وی تکریم حداکثری زائرانی که به گلستان شهدا می‌آیند را یکی از اهداف کمیته خادمین شهدای اصفهان، دانست و افزود: خادم‌های شهدا مانند یک خانواده عمل می‌کنند و چه در شهر، راهیان نور و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، چه در مساجد، این خادمی وجود دارد و ما باید از همین جنس باشیم که بتوانیم کارها را پیش ببریم.

,

عابدی با اشاره به اینکه محوریت کار ما در استان گلستان شهدا است، تصریح کرد:  تک‌تک خادمین شهدا دلشان برای یک‌لحظه خلوت در شلمچه، طلاییه، فکه و… پر می‌زند، اما گلستان شهدای اصفهان با آرامیدن بیش از هشت هزار شهید دست‌کمی از این مناطق ندارد و آرامش خاصی دارد.

,

وی ادامه داد: حیف است که باوجود فضای معنوی فوق‌العاده و زائرین زیادی که به این مکان مقدس می‌آیند، خادم نباشد و ما بچه شیعه‌ها اعتقادداریم اهل‌بیت اطهار(ع) در برنامه‌های مذهبی و معنوی ما شرکت می‌کنند و باید با تمام وجود خادمی کنیم.

,

مسئول کمیته خادمین شهدا اصفهان بابیان اینکه بزرگان راهیان نور می‌گویند خادم شهدا باید یک آینه تمام‌قد از یک شهید باشد، پس ما موظفیم که ازلحاظ رفتاری و اخلاقی مانند یک شهید باشیم، خاطرنشان کرد: خادمان شهدا دانه‌های پازل هستند، باید خصوصیات خوب همدیگر را جذب کننذ و بتواننذ کار خادمی را به بهترین نحو انجام دهنذ.

,

وی بیان کرد: برنامه‌ای فرهنگی در گلستان شهدا از نیمه شعبان شروع می‌کنیم که خادمان شهدا به سبک راهیان نور ثبت‌نام و به‌صورت گسترده در گروهان هایی تقسیم‌بندی می‌شوند، ایجاد فضای راهیان نور، ایستگاه صلواتی، خادمی گلستان شهدا، واکس صلواتی، جذب، پذیرش و سازمان‌دهی ازجمله این برنامه‌ها است.

,

عابدی با تأکید بر اینکه این برنامه فرهنگی از چهارشنبه میلاد حضرت مهدی(عج) آغاز و از پنجشنبه هر هفته این برنامه ادامه می یابد، اظهار کرد: تشکیل حلقه‌هایی در قطعه‌قطعه گلستان شهدا با محوریت روحانیت و تدریس کلام امیرالمومنین(ع) در نهج‌البلاغه و کتاب انسان ۲۵۰ تا فرهنگ شهید و شهادت از جمله برنامه های مدنظر کمیته شهدا است.

,

وی با اشاره به ثبت‌نام سه هزار نفر خادم در کمیته خادمین شهدا استان اصفهان، گفت: استان اصفهان این پتانسیل را دارد که خادمین تکراری در برنامه‌های استفاده نکند و به‌صورت چرخشی همه خادمین در این طرح فعالیت می‌کنند.

,

مسئول کمیته خادمین شهدا اصفهان ادامه داد: با یاری خدا 20 اردیبهشت‌ماه یادواره شهدای گمنام تیپ فاطمیون در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه