اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی خبر داد:

مرگ ۲۲ نفر به دلیل استفاده از سلاح سرد در آذربایجان غربی

مرگ ۲۲ نفر به دلیل استفاده از سلاح سرد در آذربایجان غربی
مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته ۲۲ نفر به دلیل استفاده از سلاح سرد جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول روشنی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی اظهار داشت: ۲۴ هزار و ۹۱۳ نفر در سال گذشته به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند که عمده ترین دلیل مراجعه افراد نزاح و درگیری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵که تعداد مراجعین ۲۳ هزار۸۸۱ نفر بودند ۴٫۳ درصد افزایش یافته است و از کل مراجعین نزاع در یک سال گذشته ۶ هزار ۱۵۸ هزار زن و ۱۸ هزار ۷۵۵ نفر مرد بودند و این در حالی است که در مدت مشابه سال۹۵، ۱۷ هزار ۹۱۳ نفر از مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مرد و ۵ هزار و ۹۶۸نفر زن بوده است.

,

میزان آمار مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی استان را نزاع تشکیل داده و در اسفند ماه سال گذشته نیز آمارمراجعین نزاع با ۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ به یک هزار و ۶۴۹ مورد رسیده است.

,

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: مردان بیشترین افرادمراجعه کنند به پزشکی قانونی به دلیل نیز نزاح و درگیری بوده و خسارات ناشی از نزاح در مراکز پزشکی قانونی در مقایسه با دیگر معاینات در رتبه نخست قرار گرفته است.

,

وی، افزود: آمار متوفات و یا مصدومین این فصل بر ایام دیگرسال نسبت به پاییز و زمستان بیشتر و نسبت به تابستان کمتر است.

,

روشنی، بیان کرد: در سال گذشته ۲۲ نفر بر اثر به کار گیری سلاح سرد در استان جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش نشان می دهد.

,

وی، افزود: مردان با ۸۱ درصد بیشترین و زنان با ۱۹ درصد کمترین قربانیان ناشی از بکار گیری سلاح سرد درآذربایجان غربی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه