اخبار داغ

رییس سازمان آتش نشانی قزوین خبر داد

تصادف سه دستگاه خودرو در عوارضی اتوبان تهران – قزوین+ تصاویر

تصادف سه دستگاه خودرو در عوارضی اتوبان تهران – قزوین+ تصاویر
رییس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری قزوین گفت: تصادف سه دستگاه خودرو در عوارضی تهران – قزوین سه مصدوم بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا امیری خسروبیگی رییس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، از تصادف سه دستگاه خودرو در عوارضی شماره ۲ اتوبان تهران – قزوین و مصدومیت سه نفر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: دبه دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۷، از وقوع این حادثه در محل عوارضی شماره ۲ اتوبان تهران – قزوین خبر داده شد که بلافاصله گروه ویژه نجات از ایستگاه شماره پنج پونک و آتش نشانان ایستگاه شماره هفت شهید مفتح به محل حادثه اعزام شدند.

,

این مسوول تشریح کرد: در جریان این حادثه کامیون بنز در مسیر حرکت از تهران به قزوین در محل عوارضی شماره ۲ به دلایل نامعلومی کنترل خود را از دست داده و به شدت با کامیون بادسان و یک دستگاه خودروی سمند برخورد کرده و درحاشیه کناری اتوبان متوقف می شود.

,

وی با اشاره به مصدومیت سه نفر در جریان این حادثه افزود: هر سه مصدوم این حادثه ” یک نفر در خودروی سمند، یک نفر در کامیون بادسان و یک نفر در کامیون بنز ” قبل از رسیدن آتش نشانان توسط عوامل هلال احمر از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شدند.

,

خسروبیگی در انتها خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی می باشد.

,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه