اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین:

بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد/ محرمیت زدایی از 3 دهستان

بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد/ محرمیت زدایی از 3 دهستان
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به برنامه محرمیت زدایی در سه دهستان، گفت: یک میلیارد و دویست هزار تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، نشست خبری فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام صبح امروز (دوشنبه) در سالن جلسات سپاه امام سجاد شهرستان اقبالیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
سرهنگ مهدی صادق‌پور در این نشست اظهار کرد: وظیفه سپاه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام است.
,
, ,

وی با اشاره به نقش فراملی سپاه، افزود: نقش سپاه قدس در منطقه و تبیین آن توسط مقام معظم رهبری اهمیت حضور سپاه در منطقه را به خوبی روشن می‌کند.

این مسئول ادامه داد: جذب، آموزش و ساماندهی عموم مردم از وظایف اصلی بسیج است.

صادق‌پور تصریح کرد: سپاه ناحیه امام سجاد علیه السلام به عنوان دومین ناحیه قزوین 47 درصد حوزه سرزمینی قزوین را تحت پوشش دارد.

وی اضافه کرد: در این ناحیه 150 پایگاه و تعداد 25 هزار بسیجی ثبت شده است. 

این مسئول به برنامه‌های سپاه در سال جاری اشاره و بیان کرد: کیفی سازی حلقات صالحین در سال جدید، تقویت برنامه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچون گذشته با جدیت پیگیری می‌شود.

صادق‌پور عنوان کرد: جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ای تحت عنوان آبروی محله در محلاتی که خانواده‌های شهدا سکونت دارند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا 3 هزار شهید استان، تصریح کرد: پنجم مهرماه یادواره شهدا در شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: اردوی دانش‌آموزی راهیان نور در غرب، جنوب و اردوی دریایی را پیش رو داریم.

صادق‌پور بیان کرد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی، اجرای طرح ملی همگام با کشاورز، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از جمله برنامه‌های سپاه است که در سال جدید با جدیت پیگیری می ‌شود. 

وی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی، افزود: حمایت از مشاغل خانگی در بحث اقتصادی و برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولید شده توسط شاغلین خانگی از اهداف مهم سپاه است.

این مسئول ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، ترغیب اصناف به فروش کالای ایرانی از طرق مختلف از جمله برنامه‌های پیش روی سپاه است.

صادق پور تصریح کرد: در سال 97 مردمداری و مردم یاری از طرق مختلف همچون برگزاری اردوهای کیفی جهادی از جمله برنامه های مهم سپاه است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی ادامه داد: در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اقدامات مهمی همچون راه اندازی مجدد مهدهای قرآنی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده مقاوم صورت خواهد گرفت.

این مسئول، ادامه داد: تشکیل کانون‌های اندیشه ورز جهت بهره‌گیری از اندیشه نخبگان از دیگر برنامه‌های پیش روی سپاه است.

صادق‌پور ادامه داد: گشت‌های عملیاتی محله محور جهت برقراری امنیت و کاهش سرقت از جمله برنامه‌هایی است که با توجه به اثربخش بودن آن در کاهش سرقت‌ها، در سال جدید نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح جوادالائمه، جهت مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین همچون خرمن سوخته، چوبیندر و بخشی از اقبالیه با همکاری سایر دستگاه ها پیگیری و اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اقدامات موثر سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و دویست هزار تومان تسهیلات در حوزه صنایع تبدیلی و عرصه اقتصاد مقاومتی به 150 نفر ارائه شده که سال جاری نیز با قدرت و جدیت ادامه خواهد داشت.

صادق پور با اشاره به اینکه سه دهستان در بحث محرومیت زدایی اقدامات جدی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: محرومیت زدایی یکی از دغدغه‌های مهم نظام و انقلاب است و سپاه در این راستا بدون دنبال کردن اهداف سیاسی خود را موظف به تلاش برای رسیدن به این هدف می‌داند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه