اخبار داغ

حمایت از اشتغال جوانان با مصرف کالای های کارآفرینان

حمایت از اشتغال جوانان با مصرف کالای های کارآفرینان
اگر فقط جمعیت استان کرمان در هنگام خرید ، به برچسب پشت محصولات دقت کنند که ساخت کرمان باشد و یا مسئولان خرید سازمان ها و ارگان ها در هنگام خرید دقت کنند که تنها از تولیدکنندگان کرمانی یا دارای نمایندگی مستقر در استان آنگاه بسیاری از جوانان کرمانی شغل خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ سال ها پیش سر کلاس دکتر نادری در دانشگاه باهنر؛ استاد می گفت غرب پس از رنسانس برخی رفتارهای جهان اسلام را یاد گرفت. از جمله کار کردن و همت بلند داشتن را یاد گرفت و با همین دو کلید پیشرفت جوامع خود را رقم زدند. اما غرب پس از آن برای اینکه جهان اسلام نتواند به او برسد دست به اقداماتی زد از جمله اینکه کار کردن را با جملاتی مثل دادن لقب خرکار دادن به افرادی که همت بلند داشتند، به سخره گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , راه آرمان, راه آرمان,  ؛ سال ها پیش سر کلاس دکتر نادری در دانشگاه باهنر؛ استاد می گفت غرب پس از رنسانس برخی رفتارهای جهان اسلام را یاد گرفت. از جمله کار کردن و همت بلند داشتن را یاد گرفت و با همین دو کلید پیشرفت جوامع خود را رقم زدند. اما غرب پس از آن برای اینکه جهان اسلام نتواند به او برسد دست به اقداماتی زد از جمله اینکه کار کردن را با جملاتی مثل دادن لقب خرکار دادن به افرادی که همت بلند داشتند، به سخره گرفت.,

حالا هم جامعه ما دچار معضلی است که انگار در آن کار ، عار است. اما در چنین شرایطی برخی جوانان هستند که آستین ها را بالا زده اند و شروع به کارآفرینی کرده اند. این جوانان از انواع خانها می گذرند و محصولی با کیفیت را تولید می کنند ولی نیاز دارند تا مردم هم آستین ها را بالا بزنند و از محصولات داخلی استفاده کنند.

,

یحیی کمالی پور نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ بیان داشت: ما باید به سمت و سویی برویم که کلیه مایحتاج خود را به دست متخصصین کشورمان ساخته،اعتبار سنجی و کیفیت دهی شود و این مسائل زمانی محقق می شود که ما بستر را برای کار آفرینی فراهم کنیم.

, راه آرمان, راه آرمان,

وی با بیان اینکه ما باید متکی به خودمان باشیم تا بتوانیم چرخه های مملکت را بچرخانیم و این امر محقق نمی شود مگر اینکه از محصولات خود حمایت کنیم، گفت: :اگر تاریخ بسیاری از کشورها  مانند هند را مطالعه کنیم ، مشاهده می کنیم که شرایط آن ها خیلی بدتر از برخی کشورها بوده است ولی اکنون با محصولات و تولید خودشان و حمایت مردم کشور خود  در جهان مطرح هستند.

,

نماینده مردم جیرفت و عبنرآباد نشان کرد: نسبت به ایران راهی نداریم جز اینکه خودمان به فکر اقتصاد کشور خود باشیم و دست به زانوی خود بلند شویم این امیدواری زیاد است و مردم هم می دانند باید خودشان فکری کنند تا در تحقق شعار سال به نتیجه مطلوب برسیم.

,

استان کرمان میزبان صدها شرکت و واحد تولیدی است که متاسفانه بسیاری از آنها با حداقل توان تولید کار می کنند و مجبور به تعدیل نیرو شده اند. اگر فقط جمعیت استان کرمان در هنگام خرید ، به برچسب پشت محصولات دقت کنند که ساخت کرمان باشد و یا مسئولان خرید سازمان ها و ارگان ها در هنگام خرید دقت کنند که تنها از تولیدکنندگان کرمانی یا دارای نمایندگی مستقر در استان آنگاه بسیاری از جوانان کرمانی شغل خواهند داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه