اخبار داغ

دبیر همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران اعلام کرد:

دانشگاه سمنان؛ آماده برگزاری بزرگترین رویداد علمی استان/ حضور 10 شخصیت برجسته جهانی مهندسی مکانیک در همایش

دانشگاه سمنان؛ آماده برگزاری بزرگترین رویداد علمی استان/ حضور 10 شخصیت برجسته جهانی مهندسی مکانیک در همایش
دبیر بیست و ششمین همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از حضور 10 شخصیت برجسته جهانی مهندسی مکانیک در این همایش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، دبیر بیست و ششمین همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این همایش گفت: بیست و ششمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران، 4 لغایت 6 اردیبهشت به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دکتر سیف الله سعدالدین از ارسال هزار و 52 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و افزود: پس از داوری، 800 مقاله برای ارائه در این همایش سه روزه پذیرفته شد که از این تعداد 500 مقاله به صورت سخنرانی و 300 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

,

وی با یادآوری برگزاری نخستین دوره این همایش در سال 1372 در دانشگاه صنعتی شریف گفت: حدود 5 سال است که تقاضای برگزاری این همایش در دانشگاه سمنان به انجمن مهندسان مکانیک ایران ارائه شده که خوشبختانه طی روزهای آینده شاهد برگزاری این رویداد بزرگ علمی در سمنان خواهیم بود.

,

دبیر همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با بیان اینکه از 10 شخصیت بین المللی مهندسی مکانیک از کشورهای آمریکا، انگلیس، چین، استرالیا و کانادا برای حضور در این همایش دعوت بعمل آمده است اظهار کرد: پروفسور آدریان بجان و یونس سنجل از برجسته ترین چهره‌های مهندسی مکانیک جهان از جمله سخنرانان این همایش خواهند بود.

,

سعدالدین ادامه داد: حدود هزار نفر از داخل و خارج از کشور میهمان این همایش بین المللی خواهند بود.

,

وی همچنین از برپایی نمایشگاهی با 25 غرفه با حضور واحدهای تولیدی- صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: 10 کارگاه آموزشی نیز در بخش‌های مختلف مهندسی مکانیک نظیر فناوری ترمودینامیک، پایش نیروگاهی، مهندسی آلتراسونیک و... در طول این همایش برگزار خواهد شد.

,

دبیر همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در خصوص محورهای اصلی این همایش نیز اظهار کرد: مکانیک جامدات، دینامیک، ارتعاشات و کنترل، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال حرارت و جرم، انرژی و محیط زیست، بیومکانیک، میکرو و نانومکانیک، ساخت و تولید، خودرو و قوای محرکه، طراحی و قابلیت اطمینان، آموزش مهندسی مکانیک و کاربردهای مهندسی مکانیک در صنایع از محورهای این همایش 3 روزه است.

,

سعدالدین از حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز مدیرعامل گروه مپنا در روز نخست این همایش خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه بیست و ششمین همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

,

وی در پایان از حمایت دستگاه‌های اجرایی استان، موسسات غیردولتی و نمایندگان بخش خصوصی از برگزاری این همایش بزرگ تشکر کرد.

,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه