اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

بیمارستان امام حسین (ع) مجهز به تمام امکانات بیمارستان‌های پیشرفته است

بیمارستان امام حسین (ع) مجهز به تمام امکانات بیمارستان‌های پیشرفته است
رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: بیمارستان امام حسین (ع) تمام امکانات بیمارستان‌های پیشرفته کشور را برای خدمت به شهروندان بهارستانی دارا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانوش دمیریان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به عملکرد بیمارستان بهارستان در طول سال 96، عنوان داشت: در یک سال گذشته در حدود دو هزار عمل جراحی در بیمارستان امام حسین (ع) انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اهمیت طرح تحول سلامت در منطقه، تبیین کرد: طرح تحول سلامت از جمله طرح‌هایی به حساب می آید که مورد تایید و تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، که در شهرستان بهارستان، طرح تحول سلامت ابتدا با افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) آغاز گردید.

دمیریان همچنین به مشکلات موجود در مسیر افتتاح تنها بیمارستان بهارستان اشاره کرد و گفت: در حدود 10 سال از کلنگ زنی پروژه بیمارستان می گذشت که در سال گذشته به همت مسئولین دانشگاه و شهرستان، بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح گردید.

وی با بیان اینکه در سال 96 این بیمارستان امام حسین (ع) بالغ بر 164 هزار نفر مراجعه کننده داشته است، اذعان داشت: این افراد باید برای رفع نیازهای درمانی خود و خانواده‌شان به بیمارستان‌های شهرستان‌های همجوار یا شهرتهرانمراجعه می کردند، اما به برکت طرح تحول نظام سلامت از سال گذشته تمام این خدمات در بیمارستان امام حسین (ع) به این مردم اعطا می شود.

,
,
,
,
,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه درحال حاضر تمام تخصص‌های زنان و زایمان، اطفال در بیمارستان امام حسین (ع) وجود دارد، افزود: خدماتی همچون آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن و تمام امکاناتی که در بیمارستان‌‌های پیشرفته سطح کشور وجود دارد، در تنها بیمارستان شهرستان به شهروندان بهارستانی ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه