اخبار داغ

اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

دستگیری ۴ سارق با ۱۰ فقره سرقت/ کشف بیش از ۱۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

دستگیری ۴ سارق با ۱۰ فقره سرقت/ کشف بیش از ۱۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری
ماموران فرماندهی انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته چهار سارق را با ۱۰ فقره سرقت دستگیر کردند، همچنین دو باند 10 نفره قاچاقچیان مواد مخدر منهدم و بیش از 132 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فضل اله برزوئی جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، کش روی، احشام، منزل و اماکن خصوصی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های، شهرکرد، اردل و بروجن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند چهار سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۰ فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، کش روی، احشام، منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۳۲ کیلو مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

سردار غلام عباس غلام زاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد چند سوداگر مرگ برای انتقال مواد مخدر به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و شهرستان فارسان و بروجن قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام کار اطلاعاتی دقیق سه دستگاه خودرو سواری این قاچاقچیان را در محور های مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ها ۱۲۰ کیلو تریاک و ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین جاساز کشف و ۱۰ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

غلام زاده در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, کشف بیش از ۱۳۲ کیلو مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه