اخبار داغ

فرماندار گمیشان:

ادارات باید از هرنوع خرید کالای غیر ایرانی خودداری کنند

ادارات باید از هرنوع خرید کالای غیر ایرانی خودداری کنند
فرماندار گمیشان گفت:ادرات شهرستان به هیچ وجه کالای خارجی خرید نکنند و با خرید کالای تولیدی شهرستان خصوصا صنایع دستی در مراسمات مختلف تولیدکنندگان و هنرمندان شهرستان را دلگرم و حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان ، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در اولین کارگروه بانوان و خانواده که ساعتی پیش برگزار شد گفت:حمایت از کالای تولید کننده های داخلی و توجه به امراقتصاد مقاومتی از ضروریات مهم امروز جامعه است که بارها از سوی مقام معظم رهبری در مورد آن تاکید شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان ,

وی افزود:ادارات شهرستان موظفند که از کالای تولیدی داخلی حمایت کنند و به هیچ عنوان کالای خارجی که نمونه آن در کشور تولید میشود را خریداری نکنند.

,

توماج در ادامه گفت: در مراسمات مناسبتی مثل روز کارگر و کارمند و جانباز و .. که معمولا مسئولین کارمندان خود را تشویق میکنند حتما از صنایع دستی بانوان شهرستان استفاده کنند تا به این وسیله زمیته اشتغال و رونق صنایع دستی را در شهرستان ایجاد و هنرمندان را حمایت کرده باشند.

,

توماج به حضور فعال زنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و بر تشکیل کارگروه ویژه در شهرستان تاکید کرد و افزود بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال جامعه میتوانند با روی آوردن به فعالیت های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در کنار همسران خود به اقتصاد خانواده کمک کنند و باید در این راه بانوان موفق را الگو قرار دهند و از تجربیاتشان استفاده کنند.

,

d1

, d1,

d2

, d2,

d3

, d3,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه