اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد/ محموله قاچاق در زنجان به مقصد نرسید

برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد/ محموله قاچاق در زنجان به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولید داخلی برخورد با قاچاق کالا در استان زنجان تشدید شده است گفت: در این راستا نیز محموله قاچاق در محور بیجار- قیدار کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 300 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان خدابنده موفق شدند یک دستگاه نیسان را در محور بیجار- قیدار شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در این محور یک دستگاه نیسان را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند‌.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن بیش از 31 هزار و 450 ثوب انواع البسه قاچاق را کشف کردند.

,

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و 300میلیون ریال است، گفت‌: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

سردار آزادی خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال " حمایت از کالای ایرانی " موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه