اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

محدوده ریل آهن شهرگلستان ایمن سازی خواهد شد

محدوده ریل آهن شهرگلستان ایمن سازی خواهد شد
شهردار شهرگلستان گفت: با جدیت پیگیر ایمن سازی محدوده ریل آهن شهرگلستان از مسئولان استانی می باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به فراهم شدن مقدمات ایمن‌سازی محدوده ریل آهن شهرگلستان، عنوان داشت: اگرچه ایمن سازی ریل آهن جزو وظایف مدیریت شهری نمی باشد اما در همین راستا از گذشته تا به امروز مکاتبات فراوانی از سوی بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان و شهرداری گلستان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اهمیت ایمن‌سازی محدوده ریل آهن، تصریح کرد: بعد از مدت‌ها پیگیری مستمر و جدی، سرانجام پیگیری‌های مجموعه مدیریتی شهرستان بهارستان تقریباً به نتیجه مورد نظر نزدیک شده است.

,

علیرضا عرب به قول مساعدت مسئولان استان تهران برای ایمن‌سازی محدوده ریل آهن اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه به تازگی با مسئولان راه آهن استان تهران جلسه‌ای در همین رابطه برگزار کردیم تا این موضوع به صورت کارشناسی شده بررسی شود.

,

وی همچنین در رابطه با جزئیات جلسه برگزار شده با مسئولان استانی، تشریح کرد: در این جلسه که نمایندگان و کارشناسان راه آهن استان تهران حضور داشتند مقرر شد پس از اخذ مجوزات لازم در چند محور پرتردد ریل آهن شهرگلستان و... اقدام به ایجاد پل روگذر شود تا دیگر شاهد حوادث تلخ در شهر نباشیم.

,

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه تاخیر در اجرای پل روگذر ریل آهن بیش از این جایز نمی باشد، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های فرماندار شهرستان بهارستان به جِد پیگیر موضوع ایمن‌سازی می باشیم تا هرچه سریع‌تر عملیات ایمن‌سازی محدوده ریل آهن شهرگلستان از سوی نهادهای مربوطه اجرا شود، چراکه هر روز که اجرای این مهم به تاخیر می افتد، ممکن است حادثه‌ای ناگوار در این محدوده رخ بدهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه