اخبار داغ

بندرترکمن آماده میزبانی مسابقات والیبال ساحلی کشور می شود+تصاویر

بندرترکمن آماده میزبانی مسابقات والیبال ساحلی کشور می شود+تصاویر
کمتر از 4 روز دیگر بندرترکمن به روزهای شلوغ والیبال ساحلی کشور در گلستان تبدیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، همزمان با نزدیک شدن به روزهای پرترافیک بندرترکمن در برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشوری تمهیدات لازم در خصوص آماده سازی زمین بازی در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

این در حالی است که مربیان،بازیکنان ملی و متولیان ورزشی بندرترکمن با همکاری و همدلی و صف ناپذیری خود را برای برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات در شهرستان آماده می کنند.

,

بدون شک میزبانی این گونه مسابقات در بندرترکمن ، موجب تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش مفرح و جذاب والیبال ساحلی خواهد بود لذا امید است شرکتها و نهادهای استان از برگزاری این گونه مسابقات نهایت استفاده را برده و با مشارکت در امر برگزاری مسابقات، جهت حمایت از پایتخت والیبال ساحلی کشور از فرصت های بدست آمده استفاده نموده و اسپانسری بازیکنان در این گونه مسابقات را جدی تر دنبال نمایند.

,

بدون شک برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در استان گلستان خاصه بندرترکمن و آق ضمن گسترش والیبال ساحلی، به جذب گردشگر و توریست در استان و شهرستان کمک خواهد کرد لذا میزبانی این مسابقات افتخاری بزرگ برای جامعه ورزشی است.

,

شایان ذکر است مسابقات والیبال ساحلی کشور6 اردیبهشت به مدت 2 روز در بندرترکمن و10 اردیبهشت به مدت 2 روز در آق قلا برگزار می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه