اخبار داغ

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

ورود سپاه به مسائل اقتصادی برای کمک به کشور و بحران مشکلات اقتصادی است

ورود سپاه به مسائل اقتصادی برای کمک به کشور و بحران مشکلات اقتصادی است
نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: یکی از راهکارهای مهم دشمن برای جدایی بین نظام و مردم ایجاد مشکلات اقتصادی با ابزاری چون تحریم است و ورود سپاه به مسائل اقتصادی برای کمک به کشور و بحران مشکلات اقتصادی است نه منافع شخصی و سازمانی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام حسین مهدوی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز رسالت اصلی سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن عنوان کرد و گفت: یکی ازمهمترین اولویت های دشمن ازابتدای انقلاب تاکنون جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است و در این میان مهمترین عامل پیروزی نظام در مقابل فتنه گران و ایادی استکبار حضور موثر مردم برای دفاع از نظام و رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی درا,

 

,

نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: یکی از راهکارهای مهم دشمن برای جدایی بین نظام و مردم ایجاد مشکلات اقتصادی با ابزاری چون تحریم است و ورود سپاه به مسائل اقتصادی برای کمک به کشور و بحران مشکلات اقتصادی است نه منافع شخصی و سازمانی.

,

 

,

 ایشان ادامه داد: ورود سپاه در بسیاری از مسائل اقتصادی و خدماتی برای محرومیت زدایی است و ورود در بحران های مختلف اقتصادی و طبیعی مانند سیل و زلزله از همین قبیل می باشد.

,

 

,

مهدوی بیان داشت:در سال ۹۶ در جریان زلزله ۲۱ آبان ماه سرپل ذهاب سپاه تمام ظرفیت خود را یعنی ۳۲ سپاه استانی خود را برای این امر پای کار آورد.

,

 

,

وی در پایان گفت: یکی از اولویت‌های سپاه تقویت ارکان نظام، کمک به آنها ، کادر سازی با استفاده ازظرفیت بسیج است نه دخالت در امورمختلف مملکت.  در ضمن در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، امنیتی سپاه با دعوت  نهادهای مسئول و ذی ربط ورود پیدا می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه