اخبار داغ

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گلستان:

استانداردهای لازم در نگهداری فضاهای سبز شهرگلستان اعمال می شود

استانداردهای لازم در نگهداری فضاهای سبز شهرگلستان اعمال می شود
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گلستان گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان برای رسیدن به حداقل استانداردهای شهری در تلاش می باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل‌پور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست و فضای سبز شهری، بیان داشت: در راستای نگهداری از فضای سبز در زمینه حفظ، کنترل و ارتقای سلامت فضای سبز شهری از این پس نظارت مستمر صورت خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در ادامه به توجه ویژه شهرداری شهرگلستان نسبت به فضاهای سبز سطح شهر اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی در رابطه با حفظ، نگهداری، ساماندهی و توسعه فضاهای سبز عمومی نظیر بوستان‌ها، لکه‌های سبز، رفیوژها، معابر و بلوارها و ... به شکل روزانه و مستمر درحال انجام می باشد.

,

اسماعیل‌پپور همچنین در رابطه با جزئیات عملکرد این سازمان، اذعان داشت: در محورهای مختلف شهری و به جهت شناخت کلیه عوامل اعم از محدودیت‌ها و قابلیت‌ها، این سازمان وظایف و اهداف خود را بر پایه نظارت و تحقیقات تسری بخشیده و بخش عمده‌ای از امور اجرائی خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

,

وی با بیان اینکه سازمان سینما، منظر و فضای سبز شهری گلستان از تجربیات عظیم خود در زمینه‌های تحقیقاتی و نظارتی استفاده می کند، تصریح کرد: استانداردهای لازم به منظور حفظ، نگهداری و همچنین توسعه فضای سبز شهرگلستان اعمال می شود.

,

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه اقدامات این سازمان در جهت اهداف کلی مجموعه مدیریت شهری می باشد، افزود: در راستای ارتقای کیفی زندگی شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان گلستانی، اثربخشی و ارتقای کارآمدی فعالیت‌های مدیریت شهری و همچنین بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در سطح شهر برای رسیدن به حداقل استانداردهای شهری در تلاش می باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه