اخبار داغ

به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت؛

دیدار پرسنل شبکه بهداشت با امام جمعه شهرستان کردکوی+تصاویر

دیدار پرسنل شبکه بهداشت با امام جمعه شهرستان کردکوی+تصاویر
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کردکوی به اتفاق جمعی از از کارکنان این مرکز و اعضای بسیج جامعه پزشکی بمناسبت گرامیداشت هفته سلامت با حجت الاسلام شاعری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و از رهنمودهای وی بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان کردکوی، پیش از ظهر امروز(دوشنبه) به اتفاق جمعی از از کارکنان این مرکز و اعضای بسیج جامعه پزشکی بمناسبت گرامیداشت هفته سلامت با حجت الاسلام شاعری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و از رهنمودهای وی بهره مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

در این دیدار دکتر آرش نقی پور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی، طبق سنوات گذشته گوشه ای از خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان را اشاره کرد و شعار هفته سلامت که پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا می باشد را تشریح کرد.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان امام جمعه خواستار شدند تا در جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های سلامت و ارتقای سطح سلامت شهروندان کردکویی تلاشهای خود را ادامه داده و سایر ادارات شهرستان را نیز در این حوزه همراه نمایند.

,

حجت الاسلام موسی شاعری نیز ضمن تشکر از خدمات شبانه روزی پرسنل مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمادگی خود را در جهت کمک به هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های بهداشتی و درمانی اعلام کردند.

,

تصاویری از این دیدار:

, تصاویری از این دیدار:, تصاویری از این دیدار:,

, , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه