اخبار داغ

افتتاح دارالقران شهید احمدی جوان در روستای باشی دلوار+تصاویر

افتتاح دارالقران شهید احمدی جوان در روستای باشی دلوار+تصاویر
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: مسوولان مدیون خون شهدا هستند و مسوولان مسوولیت های خود را به برکت خون شهدا به دست آورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم افتتاح  مرکز قرآنی شهید احمدی جوان اظهار کرد: در سه دهه گذشته مومنین و خانواده شهدا ثابت کردند که در ترویج و توسعه امور خیر و قرآنی پیشتاز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه مسوولان مدیون خون شهدا هستند و مسوولان مسوولیت های خود را به برکت خون شهدا به دست آورده اند.

,

رزمجو با اشاره به اینکه خانه های قرانی یک برک و نعمت الهی است گفت:در سال های اخیر، امور و علوم قرآنی رشد قابل توجه ای داشته و آموزش علوم قرآن از روش محفلی، خارج و به روش کلاسیک تغییر یافته است.

,

, ,

وی تصریح کرد: هدف ما آموزش علوم قرآنی و دینی از طریق مدارس قرآنی به نونهالان و نسل جدید در کنار فعالیت های علمی و پرورش دانش آموزان ممتاز از نظر علمی و قرآنی می باشد.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید براینکه مکان دارالقرآن به عنوان زادگاه شهید مدافع حرم استان بوشهر تبدیل به مرکز آموزش قرآن شده است، گفت: کلیه هزینه های ساخت این مرکز به همت خانواده ایشان و سپاه پاسداران و خیرین بوده و بدون استفاده از بودجه های دولتی پرداخت و حمایت شده است.

,

به گزارش سپاس در این مراسم امام جمعه دلوار ، فرماندار ، رییس و اعضای شورا روستای باشی تعدادی از مسوولان استان و شهرستان حضور داشتند .

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه