اخبار داغ

واکنش تند نماینده اهر و هریس به عدم تحقق وعده‌ روحانی؛

روحانی قول داد بزرگراه تبریز-اهر را در سال 95 به بهره‌برداری برساند/ وزارت راه 90 میلیارد بودجه گرفت و حالا 130 میلیارد دیگر می‌خواهد!/ چرا وعده می‌دهید و عمل نمی‌کنید؟!

روحانی قول داد بزرگراه تبریز-اهر را در سال 95 به بهره‌برداری برساند/ وزارت راه 90 میلیارد بودجه گرفت و حالا 130 میلیارد دیگر می‌خواهد!/ چرا وعده می‌دهید و عمل نمی‌کنید؟!
عبدالهی گفت: آقای روحانی باید مسببان ناتمام ماندن بزرگراه اهر- تبریز را بازخواست کرده و دلیل این اتفاق را بفهمند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بیت‌الله عبدالهی با اشاره به عدم تحقق وعده‌های مسئولین و نیمه‌تمام ماندن بزرگراه اهر-تبریز، اظهار داشت: وزارت راه ‌و‌ شهرسازی به صورت جدی روی این قضیه کار نکرده است چراکه در سال 94 این وزارت عنوان کرده بود اگر 90 میلیارد تومان در اختیارمان قرار دهید این پروژه را تا زمان اعلام شده به اتمام می‌رسانیم، به همین خاطر دولت این مبلغ را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: متاسفانه علاوه بر این که وزارت راه شهرسازی با آن مبلغ پرداخت شده نتوانست بزرگراه اهر- تبریز را تکمیل کند بلکه درخواست مبلغ اضافی به میزان حداقل 130 میلیارد تومان نیز از دولت کرد!

,

نماینده‌ی مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در روند این قضیه ابهاماتی وجود دارد، عنوان کرد: در سال 94 آن مبلغی که در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و سازمان برنامه بودجه هم اوراق و اسناد لازم را در اختیار آنها قرار داد ولی اکنون بعد از گذشت چند سال دوباره درخواست مبلغ اضافی از دولت کرده‌اند، اگر واقعا با آن مقدار پول کار بزرگراه اهر- تبریز به پایان نمی‌رسید پس چرا این مقدار را برآورد کرده بودند؟ از همان اول می‌توانستند خوب در این باره بیندیشند تا کار را به اینجا نکشانند.

,

عبدالهی اذعان داشت: بنده شخصا دیروز به صورت کتبی به آقای روحانی گفتم که این اتفاق واقعا اوج ضعف سیستم اجرایی کشور را نشان می‌دهد، وزارت راه و شهرسازی و برنامه و بودجه باید جواب دهند که چرا باید این جاده که از سال 86 شروع شده نتوانسته طی یازده سال به پایان برسد؟ البته عده‌ای سخن از 22 سال می‌زنند ولی سازمان برنامه و بودجه می‌گوید که ما یازده سال است که بر روی این پروژه کار می‌کنیم.

,

وی ادامه داد: چرا باید ساخت یک جاده‌ی 90 کیلومتری یازده سال طول بکشد؟ آن هم جاده‌ای که یکی از حاصل‌خیز‌ترین جاده‌های کشور به حساب می‌آید، واقعا این یک عیب برای سیستم اجرایی کشور است.

,

این نماینده مجلس دهم عنوان کرد: در نامه به آقای روحانی یادآور شدم که قول داده بودید این بزرگراه در سال 95 به اتمام برسد که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه سال 97 هم رسیده و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، به ایشان گفتم که باید در تلاش باشیم تا کار این جاده را به اتمام برسانیم.

,

وی اذعان داشت: بالاخره ما که نمی‌توانیم مردم را بیش از این در انتظار این بزرگراه قرار دهیم مگر ما تا کی می‌توانیم به آنها بگوییم که امسال، امسال نشد سال بعد و ...! واقعا این اصلا درست نیست که مردم در این جاده کشته بدهند و ما هم چاره‌ای به جز عزاداری برای از دست رفتگان نداشته باشیم.

,

نماینده مردم اهر و هریس با بیان اینکه این بزرگراه تنها به اهر و هریس منتهی نمی‌شود متذکر شد: مردم از این بزرگراه برای رفتن به مغان، ورزقان، کلیبر، هوراند و مشکین نیز استفاده می‌کنند، لذا این جاده‌ای است که واقعا مهم است.

,

عبدالهی بیان داشت: رئیس‌جمهور حرفی را زده و بقیه موظف هستند تا به گفته‌‌هایش عمل کنند و اگر این کار را انجام ندادند باید مجازات شوند، زیرا مردم اهر و هریس چندین سال است که منتظر حل شدن این مشکل بزرگ هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه