اخبار داغ

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد

لزوم رفع مشکلات و کاهش دغدغه جانبازان

لزوم رفع مشکلات و کاهش دغدغه جانبازان
فرماندار شهرستان نور برای رفع مشکلات و کاهش دغدغه جانبازان قول مساعد داد و گفت: جانبازان برای صیانت از انقلاب، جان خود را در کف اخلاص گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی شادمان در مراسم تجلیل از جانبازان و آزادگان شهرستان نور با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و روز جانباز، اظهار کرد: جانبازان برای صیانت از انقلاب، جان خود را در کف اخلاص گذاشتند و اوراق زرینی را در تاریخ رقم زدند تا آیندگان این دلیر مردی‌ها را قضاوت کنند.

وی تصریح کرد: اگر امروز این انقلاب روی پای خود ایستاده و شانه به شانه ابرقدرت‌ها می‌زند مدیون مردان بزرگی مانند شماست.

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر تکریم جانبازان در همه حال افزود: برخوردهای نامتعارف و نامناسب از سوی مسئولان را به رئیس دستگاه‌های مربوطه و در صورت عدم رسیدگی به فرمانداری اطلاع داده شود.

 این مسئول برای رفع مشکلات و کاهش دغدغه جانبازان قول مساعد داد.

نصیری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نور با تبریک اعیاد شعبانیه، جانبازان را پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: آنان اگرچه بخشی از اعضای بدنشان را از دست دادند اما ایستادند تا فرهنگ شهادت را زنده نگاه دارند.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نور دارای 1046 پرونده جانبازی ست که از این تعداد 413 پرونده مربوط به جانبازان بالای 25 درصد و 633 پرونده مربوط به جانبازان زیر 33 درصد می‌باشد .


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نور کمبود اعتبارات خصوصا در حوزه درمان، حق پرستاری، مسکن، تحصیل و فرهنگی را یکی از مشکلات عمده این دستگاه برشمرد و اضافه کرد: نبود شهرک صنعتی در شهرستان ضربه مهلکی در بحث اشتغال فرزندان جانبازان و شاهد زده چرا که نمی‌توانیم آنطور که باید آنان را در دستگاه‌های غیردولتی مشغول به کار کنیم.

این مسئول از نحوه برخورد برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی با جانبازان انتقاد کرد و گفت: از مدیران و مجموعه دستگاه‌های دولتی خواستار تکریم جانبازن می‌باشیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان نور با تبریک اعیاد و مناسبت‌های شعبانیه به خصوص روز جانباز در سخنانی گفت: دلیری و فداکاری جانبازان در راه انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب در مقابل هجمه‌های استکبار سبب به عقب راندن انان شدو در این راه برخی به فیض عظیم شهادت نائل شده، برخی در بند اسارت قرار گرفتند و شما توفیق جانبازی را به دست آوردید و مدال افتخار را به عنوان علمداران حماسه کسب کردید.

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه افزود: قطعا اگر حماسه و ایثارگری‌های شما جانبازان نبود امروز ایران در این جایگاه قدرت در منطقه، غرب آسیا و حتی خاورمیانه نبود و عزت و سرافرازی و امنیت کشورمان را مدیون رشادت‌های شما هستیم.

وی تصریح کرد: امام صادق(ع) فرمود:  حضرت ابوالفضل دارای چند شاخصه ویژه بود که بصیرت و دور اندیشی، ایمان قوی و محکم، مجاهدت در راه خدا از جمله انهاست.

امام جمعه شهرستان نور گفت: جانبازان سند زنده استقامت هستند و مسئولیت  و رسالت ما مسئولان این است تا در حد توان از دغدغه‌های شما بکاهیم.

در ادامه این آئین ، هر یک از جانبازان به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند که از جمله آن می‌توان به اشتغال فرزندانشان، برخورد نامناسب برخی مسئولان دستگاه‌ها و مشکلات معیشتی، شهری، حوزه درمان و .... اشاره کرد.

در پایان با اهدا لوح و هدایایی از مقام جانبازان شهرستان نور تجلیل به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه