اخبار داغ

همزمان با اربعین 3 شهید گمنام

دومین سالگرد عروج شهدای خان‌طومان در نوشهر برگزار می‌شود

دومین سالگرد عروج شهدای خان‌طومان در نوشهر برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر از برگزاری دومین سالگرد عروج شهدای خان‌طومان و اربعین سه شهید گمنام در نوشهر خبر داد و گفت: این آئین معنوی چهارشنبه 15 اردیبهشت در مسجد جامع شهر نوشهر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حسین جناسمی طی گفت‌وگویی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار کرد: در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دوران دفاع مقدس، دومین سالگرد عروج شهدای مدافع حرم خان‌طومان، همزمان با اربعین سه شهید گمنام در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر نوشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: ستاد برگزاری مراسم هفته گذشته با ریاست فرماندار و دبیری سپاه با حضور تمامی مسئولان در محل فرمانداری تشکیل شد که همه مسئولان همکاری خوبی با ستاد برگزاری داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر افزود: سخنران این مراسم، حاج کمیل کهنسال از فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس و محور مقاومت و مداح مراسم حاج مرتضی رمضانی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم‌ها یادآور ایثار و جان‌فشانی کسانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت را در کشور و منطقه شاهد باشیم.

جناسمی ادامه داد: اگر فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت در جامعه تبیین شود، نظام ما در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی بیمه خواهد شد.

وی تاکید کرد: بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن، پیروی از سیره شهدا و ائمه اطهار؛ فرهنگ دفاع مقدس و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر راه درامان‌ماندن از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را گسترش فرهنگ دینی و قرآنی، اعتقادی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی بیان کرد.

جناسمی در پایان گفت: با اراده قوی می‌توان در مقابل جنگ نرم فرهنگی و جنگ سخت اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی بر دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا مقابله کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ،, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه