اخبار داغ

بخشدار کهریزک تاکید کرد:

ترغیب جوانان به خرید کالای ایرانی

ترغیب جوانان به خرید کالای ایرانی
بخشدار کهریزک گفت: باید با ترغیب جوانان به خرید و حمایت از کالای ایرانی، هم به شعار امسال جامه عمل بپوشانیم و هم به چرخه تولید کشور که عمدتا جوانان آن را تشکیل می دهند رونق بخشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهریزک با حضور حسین توکلی کِجانی بخشدار کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه باقرشهر، سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) باقرشهر، شوراهای اسلامی شهر و بخش، شهرداری های کهریزک و باقرشهر، اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، ادارات ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک و دهیاران در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی, باقرشهرنیوز, ؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهریزک با حضور حسین توکلی کِجانی بخشدار کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه باقرشهر، سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) باقرشهر، شوراهای اسلامی شهر و بخش، شهرداری های کهریزک و باقرشهر، اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، ادارات ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک و دهیاران در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.,

در این جلسه بخشدار کهریزک ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه، رسیدگی و ساماندهی امور جوانان را حائز اهمیت برشمرد و افزود: سنین جوانی دورانی است که جوانان می توانند در مسیر رشد و شکوفایی قرار گیرند و بایستی با برنامه ریزی منسجم جوانان را در این مسیر قرار داد.
بخشدار کهریزک اظهار داشت: دستگاه های اجرایی بایستی امور مربوط به جوانان را آسیب شناسی نموده و برای رفع آن چاره اندیشی کنند. یکی از آسیب های امروز جوانان مسئله ازدواج است. شهرداری ها و دهیاری ها می توانند با ایجاد بسترهای مناسب و فرهنگسازی، زمینه ازدواج آسان جوانان را با کمترین هزینه فراهم کنند. در زمینه ورزش نیز میتوان اوقات فراغت متنوعی را برای جوانان فراهم آورد تا از آسیب های اجتماعی دور بمانند.
ایشان پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جوانان را مهم برشمرد و افزود: یکی از فواید شعار امسال رهبر معظم انقلاب که حمایت از کالای ایرانی است، حمایت از کارآفرینان و کارگران جوان ایران است که در چرخه اقتصادی کشور فعالیت می نمایند و ما بایستی با ترغیب جوانان به خرید و حمایت از کالای ایرانی، هم به شعار امسال جامه عمل بپوشانیم و هم به چرخه تولید کشور که عمدتا جوانان آن را تشکیل می دهند رونق بخشیم.
در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه باقرشهر به تبیین شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بعنوان بزرگترین الگوی جوانان پرداخت و افزود: جوانان بایستی با الگو برداری از شخصیت حضرت علی اکبر(ع) در مسیر شکوفایی قرار گرفته و مسئولین نیز بایستی با برنامه ریزی های متنوع و اثرگذار جوانان را در این مسیر هدایت نمایند.

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه