اخبار داغ

شهردار اندیشه:

کمبود آب، توسعه فضاهای سبز شهر اندیشه را با مشکل روبرو کرده است/مشکل اسناد املاک فاز ۶ اندیشه باید برطرف شود

کمبود آب، توسعه فضاهای سبز شهر اندیشه را با مشکل روبرو کرده است/مشکل اسناد املاک فاز ۶ اندیشه باید برطرف شود
شهردار اندیشه گفت:گسترش و توسعه فضاهای سبز در شهر اندیشه نیازمند وجود آب کافی است اما مشکل کم آبی تحقق این موضوع را با مشکل جدی روبرو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، کاویانی شهردار اندیشه در جلسه ای پیرامون بررسی مشکلات شهر اندیشه که در فرهنگسرای امام علی(ع) این شهر برگزار شد، ضمن اشاره به موضوع کم آبی در این شهر گفت: مشکل کم آبی توسعه و افزایش فضاهای سبز شهر را با مشکل جدی روبرو کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

شهردار اندیشه ادامه داد: گسترش و توسعه فضاهای سبز در شهر اندیشه نیازمند وجود آب کافی است اما مشکل کم آبی تحقق این موضوع را با مشکل جدی روبرو کرده است.

,

کاویانی افزود: یکی از مشکلات اصلی شهر اندیشه موضوع اسناد املاک مسکونی فاز ۶ این شهر است چرا که تعداد زیادی از شهروندان هنگام مراجعه به شهرداری و انجام ساخت و ساز با مشکلاتی در این زمینه روبرو می شوند.

,

وی بیان کرد: شهرداری اندیشه در تلاش است تا ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر را نوسازی کند چرا که اکثر وسایل حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس ها، قدیمی و فرسوده هستند که این موضوع موجبات نارضایتی رانندگان اتوبوس شهر اندیشه را فراهم آورده است.

,

شهردار اندیشه گفت: وجود واحدهای تجاری در بین منازل مسکونی باعث نارضایتی شهروندان شده است به همین دلیل از مسئولان شهرستان شهریار تقاضا داریم تا با همکاری دستگاه های مرتبط این موضوع را برطرف کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه