اخبار داغ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

تعریض محور مینودشت به گالیکش آغاز شد + تصاویر

تعریض محور مینودشت به گالیکش آغاز شد + تصاویر
عملیات اجرایی تعریض جاده مینودشت - گالیکش با 120 میلیارد ریال اعتبار و با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل‌ونقل، امروز دوشنبه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ زنی تعریض جاده مینودشت به گالیکش اظهار داشت: امروز بخشی از جاده گرگان به بجنورد که در محدوده مینودشت به گالیکش به طول 6 کیلومتر 400 متر بااعتباری 12 میلیارد تومان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

خیرالله خادمی افزود: این محور با 4 خط به بزرگراه تبدیل‌شده و در مدت یک‌ساله و نیم ساخت آن به پایان می‌رسد.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور تصریح کرد: محور گرگان به بجنورد از محورهای مهم و پرتردد در کشور در مسیر مشهد مقدس است و عملیات اجرایی و عمرانی در این محور در برخی مناطق به پایان رسیده و یا در حال اجراست.

,

خادمی گفت: مسیرهای مواصلاتی استان گلستان به استان‌های خراسان شمالی و رضوی در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و تصمیم‌گیری‌های نهایی درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

وی افزود: در حال حاضر در 7 قطعه در 141 کیلومتر از این مسیر عملیات اجرایی در حال اجراست که از این میزان 2 قطعه در استان گلستان است.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این نقطه محور مینودشت به گالیکش از نقاط حادثه‌خیز و مهم بوده که در مدت یک‌ساله و نیم تعریض خواهد شد.

,

شایان‌ذکر است در این مراسم علاوه بر معاون وزیر، مدیران کل راه‌آهن، راه و شهرسازی و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان به همراه نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

,

گفتنی است عرض فعلی جاده شمال - مشهد در محدوده مینودشت به گالیکش در شرق استان گلستان 11 متر است که با انجام عملیات تعریض به حدود دو برابر افزایش‌یافته و این جاده چهار بانده می‌شود.

,

nilkooh2969 1

, nilkooh2969 1,

nilkooh2969 1

, nilkooh2969 1,

nilkooh2969 1

, nilkooh2969 1,

nilkooh2969 1

, nilkooh2969 1,

nilkooh2969 1

, nilkooh2969 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه