اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان:

اقدامات عربستان سعودی در یمن در زمره فجیع ترین جرایم جنگی در جهان /سکوت سازمان ملل در برابر جنایت های آل سعود شرم آور است

اقدامات عربستان سعودی در یمن در زمره فجیع ترین جرایم جنگی در جهان /سکوت سازمان ملل در برابر جنایت های آل سعود شرم آور است
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان گفت: اقدامات عربستان سعودی در یمن در زمره فجیع ترین جرایم جنگی در جهان است و سکوت سازمان ملل و دیگر مجامع جهانی در برابر جنایت های آل سعود علیه مردم مظلوم یمن شرم آور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار رودبار ما به حمله جنگنده‌های رژیم عربستان سعودی به منطقه الحدیده یمن اشاره کرد و گفت: متاسفانه از سه سال قبل رژیم عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع یمن جنگ نابرابری را به راه انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با بیان اینکه رژیم عربستان سعودی از سه سال قبل هزاران انسان بی گناه یمنی را با حمایت غرب و آمریکا به شهادت رسانده است، اظهار کرد: مردمی که از همه طرف در محاصره هستند و هیچ کشوری به آنها کمک نمی کند.

,

وی با تاکید بر اینکه در این حمله اخیر به منطقه الحدیده یمن علاوه بر عده ای بسیار زیادی از مردم بی گناه یمن، صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی این کشور هم به شهادت رسیده است.

,

مولوی مقدسیان با اشاره به اینکه آنچه در یمن رخ می دهد جنایت جنگی است، افزود: باید نهادهای حقوقی بشری و سایر کشورها هر چه زودتر جلوی این تجاوزات عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن را بگیرند.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان عنوان کرد: علی رغم جنایت های بیشماری که عربستان سعودی از سه سال قبل علیه مردم یمن انجام می دهد اما سازمان ملل متحد تاکنون نه تنها این جنایت ها را محکوم نکرده ات بلکه از عربستان سعودی هم حمایت می کند.

,

وی اضافه کرد: هدف آل سعود از حمله به یمن تسلط بر منطقه برای تامین منافع آمریکا و اسراییل است اما این اقدام گستاخانه عربستان، خاک یمن را به باتلاقی برای آل سعود تبدیل می کند.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان اظهار کرد: رژیم آل سعود در برابر مردم یمن، سیاست تهاجمی اتخاذ کرده و اقدام های این رژیم در زمره فجیع ترین جرایم جنگی در جهان محسوب می شود.

,
,

وی با بیان اینکه عربستان سعودی روزانه در یمن مرتکب جنایت جنگی می شود، ادامه داد: بدون تردیدحکام عربستان سعودی و دولت آمریکا مسئول این جنایات در یمن هستند.

,

مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: مسلمانان باید این اقدامات جنایت آمیز عربستان علیه مردم بی دفاع یمن را محکوم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه