اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء:

آمریکایی ها به دنبال بازسازی قدرت در منطقه با ابزار سازمان ملل و حقوق بشر هستند

آمریکایی ها به دنبال بازسازی قدرت در منطقه با ابزار سازمان ملل و حقوق بشر هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: آمریکایی ها به دنبال بازسازی قدرت در منطقه با ابزار سازمان ملل و حقوق بشر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم افتتاحیه مسجد حضرت فاطمه الزهراء(س) پیرانشهر، اظهار داشت: وحدت مثال زدنی و بی نظیر ارتش و سپاه در کشور مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور شخصیتی مثل امام خمینی(ره) که معادلات سیاسی جهان را عوض کرد دشمنان انقلاب با طراحی توطئه هایی سعی در انزوای این نهضت برگرفته از مکتب سیدالشهداء برآمدند و به حول و قوه الهی ۴۰ سال علی رغم دشمنی و تلاش فراوان از نیروهای انقلابی شکست خوردند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، به همکاری و برادری نیروهای مسلح در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای سپاه و ارتش با وجود تحریم و کمبود امکانات در اوج قدرت در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و همواره پشتیبان ولی امر بودند و با تقدیم هزاران شهید صدای مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

,

وی، خاطر نشان کرد: از اوایل انقلاب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد شبهات سعی در اختلاف افکنی بین سپاه و ارتش در جهت مقاصد شوم خود بودند که این موضوع با تیز بینی رهبر انقلاب و هوشیاری فرماندهان خنثی گردیده است.

,

حجت الاسلام سرایی، به دشمنی آمریکا با ملت های مسلمان اشاره کرد و گفت: بمب ها و موشک های شیمیایی آمریکا و همپیمانانشان مردم بی دفاع و مظلوم کشورهای اسلامی را قتل عام می نمایند و خود پرچم دفاع از حقوق بشر را بلند کرده و با هزاران نیرنگ و فریب دولت سوریه و رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت را متهم به نقض حقوق بشر و کشتار مردم با سلاح های شیمیایی می کنند.

,

وی، ادامه داد: با فداکاری رزمندگان مقاومت در مبارزه با داعش، سیاستمداران آمریکا در افکار عمومی حتی در بین ملت های خود رسوا گردیده و در جواب پرسشی که چه کسانی داعش را بوجود آورده و حمایت کرده اند بی جواب مانده اند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، تصریح کرد: عربستان پشتیبان مالی جنایات آمریکایی و صهیونیستی در منطقه بوده و رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می کند که عربستان بعنوان گاو شیرده برای پیاده سازی سیاست های آمریکا است.

,

وی، در ادامه به انقلاب مصر اشاره کرد و اشتباهات محاسباتی محمد مرسی را در مورد آمریکا عامل شکست این انقلاب مردمی عنوان کرد.

,

حجت الاسلام سرایی افزود: به برکت روحیه شهادت طلبی و جهادی حزب الله لبنان به قدرتی دست یافته که نه تنها در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده بلکه معادلات منطقه را تعیین می کند.

,

حجت الاسلام سرایی، تثبیت رژیم صهیونیستی را مسئله و اولویت اصلی آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها با ایجاد درگیری در جهان اسلام و متهم کردن جبهه مقاومت بدنبال بازسازی قدرت با ابزار سازمان ملل و حقوق بشر هستند اما غافل از اینکه مردم مسلمان و رزمندگان جبهه مقاومت با الگو گیری از دفاع مقدس و شهدای ایران اسلامی توطئه های دشمنان را خاموش می کنند.

,

وی، با ابراز تاسف از دست های پنهانی که در جامعه با کم رنگ جلوه دادن راه و طریق شهداء بدنبال تفرقه افکنی می باشند، گفت: در شرایط حساس کنونی که جبهه استکبار و کفر با تمام توان در برابر اسلام و مسلمانان ایستاده مردم و بخصوص مسئولین می بایست همواره یاور نیروهای مسلح بخصوص ارتش و سپاه باشند چرا که تضعیف این نیروها صدمات جبران ناپذیری بر پیکر جامعه وارد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه